Fitness Seller

Vissertje gaat SL 5X5 opnieuw doen...

Bezoekers in dit topic

Ging lekker vandaag in de gym. BW begint inmiddels langzaam te droppen, vanochtend was ik in eens 66.1Kg Even aan zien en anders langzaam verhogen naar 2200 Kcal. Wil eigenlijk wel graag tussen de 66.5 en 70 Kg blijven.

SQ 65Kg
BP 52.5Kg
Row 42.5
 
Damn wat was het druk in de gym, gelukkig heb ik niet meer nodig dan een stang, een squatrek en wat gewichten.

Training ging echt lekker en in tegenstelling tot de vorige keer dat ik SL deed ging de OHP met 37.5Kg nu probleemloos.

Dit was hem:

SQ 5X5 67.5Kg
OHP 5X5 37.5Kg
DL 1X5 85Kg
 
Training ging weer lekker 😀

SQ 5X5 70Kg
BP 5X5 55Kg
Row 5X5 45Kg
 
Lekker bezig man, schiet mooi op met die gewichten zo te zien. Einde van de maand squat je 100kg.
 
Lekker bezig man, schiet mooi op met die gewichten zo te zien. Einde van de maand squat je 100kg.
Ik denk dat er nog wel een paar keer een fail tussen gaat zitten hoor. 😏
 
  • Bicep
Waarderingen: K82
Het gaat lekker gestaag door hier, ben zeer tevreden zoals het nu gaat. Ondanks dat op de squat en ohp de rusten langer worden heb ik nu niet de onrust in mijn hoofd van destijds. Ben nu gewoon meer gedreven om SL5X5 langer vol te houden en te kijken waar het me uiteindelijk heen gaat brengen.

SQ 5X5 72.5Kg
OHP 5X5 40Kg (de eerste keer dat ik SL deed op zowel 37.5 als de 40Kg fail gehad, nu gaat alles lekker door)
DL 1X5 90Kg (nog 1 training en dan komen de 3 cijfers)
 
Ben ik weer.

Vanmorgen gaf de weegschaal weer 66.0Kg aan dus ga vanaf vandaag de kcals ophogen naar 2200 per dag. (zat gemiddeld op 2000)

Vanmorgen ook weer getraind en ging weer lekker.

SQ 5X5 75Kg
BP 5X5 57.5Kg
Row 5X5 47.5Kg
 
Succes weer! Goed op gang zie ik al!
 
Ik kom ff meelurken.

Ps, geen assistance voor armen of dips/pullups? Heb ik in mn beginperiode ook niet gedaan, had ik achteraf toch wel spijt van.
 
Ik kom ff meelurken.

Ps, geen assistance voor armen of dips/pullups? Heb ik in mn beginperiode ook niet gedaan, had ik achteraf toch wel spijt van.
Doe er soms nog wel wat dingen voor de armen en rug bij maar niet altijd. Doe dan back extencions en wat curls voor de bi en triceps. En soms nog wat crunches voor de buik.
 
Trainen ging lekker en heb op de OHP een PR neer gezet, dwz dat ik niet eerder 5X5 met 42.5Kg heb gedaan en nu dus in één keer gelukt. Een hoger BW heeft toch echt wel voordelen als het om kracht gaat 😇

Dit was de train:

SQ 5X5 77.5 Kg
OHP 5X5 42.5Kg (PR!!!)
DL 1X5 95Kg (laatste keer met 2 cijfers 😀)
 
Trainen ging lekker en heb op de OHP een PR neer gezet, dwz dat ik niet eerder 5X5 met 42.5Kg heb gedaan en nu dus in één keer gelukt. Een hoger BW heeft toch echt wel voordelen als het om kracht gaat 😇

Dit was de train:

SQ 5X5 77.5 Kg
OHP 5X5 42.5Kg (PR!!!)
DL 1X5 95Kg (laatste keer met 2 cijfers 😀)
Mooi man, de volgende workout staat de squat dus op 5 x 5 x 80? En de deadlift mooi van de 2 cijfers af!
 
Mooi man, de volgende workout staat de squat dus op 5 x 5 x 80? En de deadlift mooi van de 2 cijfers af!
Thanx, en ja klopt. squat wordt komende keer 80 en deadlift 100 😀
 
Tussen de nachtdiensten door wordt er lekker door getraind.

Ging allemaal wel weer lekker, bench voelde meer dan oké. Laatste reps van de squat tikkie zwaar maar allemaal gewoon meer dan prima gelukt.

Dit was de train:

SQ 5X5 80Kg
BP 5X5 60Kg
ROW 5X5 50Kg
 
Geen idee wat 5×5 voor dient maar volg graag. Succes 💪
Is gericht op kracht, is meer een powerlift programma, kortere sets met uiteindelijk zwaardere gewichten.

En veelal zijn het de grote compound oefeningen die worden gedaan.
 
Is gericht op kracht, is meer een powerlift programma, kortere sets met uiteindelijk zwaardere gewichten.

En veelal zijn het de grote compound oefeningen die worden gedaan.
Oke dankjewel voor je uitleg. Je zegt meer gericht op kracht dus minder op je body shapen?
 
Back
Naar boven