AndroidHealthClinic

Vissertje zijn blog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb jij nog nooit 1x 120 gesquat?
 
Netjes man, indrukwekkend eigenlijk :thumb:
 
Dat was geen erg sterke training. Na een lang weekend klussen en bijna geen slaap zat er weinig power in m'n lijf. Desondanks wel blij dat ik weer ff naar de gym ben geweest. Nu ff weer opladen en overmorgen weer gewoon lekker knallen.

Dit was hem. Ff knippen en plakken. Uit kladblok, hopelijk werkt dat

Ub1


Bench press
10x 20kg
5x 40kg
3x 50kg
2x 60kg
1x 65kg
1x 70kg
1x 75kg
3x 77,5kg
2x 77,5kg
2x 77,5kg
4x 70kg


Ohp
10x 20kg
5x 30kg
3x 32,5kg
2x 35kg
1x 37,5kg
5x 40kg
5x 40kg
5x 40kg
5x 40kg
5x 40kg
4x 40kg
3x 40kg


Dumbbell chest fly
12x 12kg
12x 12kg
12x 12kg


Rear delt raises
12x 6kg
12x 6kg
12x 6kg


Bicep curl ss Tricep push down smal stangetje
12x 43kg
12x 43kg
12x 43kg


Facepull
12x 29kg
12x 29kg
12x 29kg


12x 54,5kg
12x 54,5kg
12x 54,5kg
 
Ook deze training telt gewoon.........je had ook thuis op de bank kunnen blijven hangen..........
 
ohp heeft er niet veel onder geleden zie ik, dat is voor ub de belangrijkste oefening, de rest is maar bijzaak :D
note; met ub bedoel ik upper body
is wel eens wat verwarring over :D
 
Nog steeds prima bench en OHP toch?

note; met ub bedoel ik upper body
is wel eens wat verwarring over :D
Geen verwarring mogelijk toch? Voor under body doe je squats en DL.
 
En vordert het al wat of nog lang bezig met de klus?
 
En vordert het al wat of nog lang bezig met de klus?

Inmiddels is de gehele badkamer gestript. Alle elektra is opnieuw aangelegd en alle leidingen zijn nu netjes in de muur gefreesd. Ook zijn de alle waterleidingen en cv leidingen in de muren weg gewerkt zodat je straks nergens meer een leiding te zien krijgt. Plafond is inmiddels afgewerkt met gipsplaten en kunnen geverfd worden. Volgende project is het weg halen van de bestaande toilet en een inbouwframe plaatsen voor het nieuwe hangende toilet en daarna het frame aftimmeren. De oom van mijn vriendin gaat de badkamer stukadoren maar die heeft pas 22 februari tijd dus ik kan het rustig aan doen :p
 
Inmiddels is de gehele badkamer gestript. Alle elektra is opnieuw aangelegd en alle leidingen zijn nu netjes in de muur gefreesd. Ook zijn de alle waterleidingen en cv leidingen in de muren weg gewerkt zodat je straks nergens meer een leiding te zien krijgt. Plafond is inmiddels afgewerkt met gipsplaten en kunnen geverfd worden. Volgende project is het weg halen van de bestaande toilet en een inbouwframe plaatsen voor het nieuwe hangende toilet en daarna het frame aftimmeren. De oom van mijn vriendin gaat de badkamer stukadoren maar die heeft pas 22 februari tijd dus ik kan het rustig aan doen :p
Wat een klus zeg! Waar heb je dat trouwens allemaal geleerd? Veel doehetzelven?

Kan ik je ook inhuren? :p
 
Waar heb je dat trouwens allemaal geleerd? Veel doehetzelven?

Deels door school en deels door het te doen, heeeeeel veel te doen... En twee rechterhanden hebben is ook wel een groot voordeel :p


Zojuist weer naar de gym geweest, ondanks dat ik me nog altijd lang niet topfit voel ging de training eigenlijk best wel lekker. Op de squat de gewichten en reps kunnen pakken die ik in gedachte had en de deadlift ging ook wel prima. Alleen bij de laatste set gleed de stang uit mijn handen bij de 4de rep, maar de telefoon begon toen ook te piepen dat de 10 minuten voorbij waren dus was niet eens zo erg op dat moment, was zeg maar een goede timing :D

Dit was hem:

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
3X 80Kg
2X 90Kg
1X 100Kg
4X 110Kg
3X 110Kg
3X 110Kg
3X 110Kg

Deadlift
5X 70Kg
5X 100Kg
3X 120Kg (oeps,moest de 10 minuten doen met 120Kg, dan nu de tijd maar starten)
5X 120Kg
5X 120Kg
5X 120Kg
5X 120Kg
5X 120Kg
5X 120Kg
3X 120Kg (33 reps in de 10 minuten)

Calf raises in smith (Deficit)
3X 12X 40Kg

Seated leg curls
3X 12X 40Kg

Decline crunches
12X +8Kg
12X +8Kg
11X +8Kg (kwam de 12de rep niet meer omhoog)

Walking lunges
3X 12X +20Kg

En toen weer voldaan naar huis
 
pff wat een volume zeg, heb je het gevoel dat je hier volledig van herstelt? Hoelang duren je trainingen?
 
pff wat een volume zeg, heb je het gevoel dat je hier volledig van herstelt? Hoelang duren je trainingen?

Het is idd veel volume, kan eigenlijk nog niet zo goed zeggen of ik er wel of niet goed van herstel. Doe dit schema nu 3 weken maar ben ook ziek geweest dus is nog een beetje vroeg om er een conclusie aan te kunnen verbinden. Moet zeggen dat het splitten in UB en LB me wel erg goed bevalt en heb opzich wel het gevoel dat ik best goed herstel. Maar moet nu wel m'n slaap en m'n voeding ff weer on point gaan krijgen wat dat speelt natuurlijk ook wel een belangrijke rol in deze.
 
Back
Naar boven