Fitness Seller

Vissertje zijn blog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kop op Vissertje1980 ! Wat heb je thuis ter beschikking? Met beperkte middelen kun je ook best fijne en uitdagende trainingen in elkaar knutselen.
Nee dat lukt niet. Voor mij niet in ieder geval. Ik snap Visser heel goed.

Als je normaal 120kg squat of 160kg deadlift en richting de 100 bencht voor reps. Dan is met bandjes spelen niks aan.

Ik ben de klusjes thuis maar gaan doen.
 
Nee dat lukt niet. Voor mij niet in ieder geval. Ik snap Visser heel goed.

Als je normaal 120kg squat of 160kg deadlift en richting de 100 bencht voor reps. Dan is met bandjes spelen niks aan.

Ik ben de klusjes thuis maar gaan doen.

Precies dit... Squatten met een zag grind daar is de lol wel snel vanaf.... En spelen met dummbells van zo'n 10Kg gaat toch ook wel vervelen... Ik wil gewoon weer serieus sporten in de gym... Zwaar knallen en naar de kloten gaan....
 
No problem, neem ik er zelf ook gelijk 1.... En misschien een pizza erbij :haha:
Dan heb je ook meteen een extra reden om te lopen ;) buiten de gezeligheid

Kop op Vissertje... het is allemaal behelpen. Tuurlijk wil je weer knallen en je kakt in als het niet kan. Weet niet hoe ik je kan helpen hiermee... Maar zou een circuitje je wat af kunnen matten en een beetje voldaan gevoel kunnen geven? :dunno:

Hou je taai in ieder geval! :kiss:
 
Precies dit... Squatten met een zag grind daar is de lol wel snel vanaf.... En spelen met dummbells van zo'n 10Kg gaat toch ook wel vervelen... Ik wil gewoon weer serieus sporten in de gym... Zwaar knallen en naar de kloten gaan....
Goed om iig iets van je te lezen!

Ik snap je, voor mij is naar de gym gaan ook veel makkelijker, maar ik probeer af en toe toch maar een beetje wat te doen.

Als ik een beetje aangerommeld heb voel ik me uiteindelijk altijd beter dan als ik helemaal niets gedaan heb.

En overhead squats met dumbbells is voor mij nog best een uitdaging.
 
Laatst bewerkt:
Als je normaal 120kg squat of 160kg deadlift en richting de 100 bencht voor reps. Dan is met bandjes spelen niks aan.
Niet zeiken Chris, dat is 120+90/2 = 105 kg per been voor squat, als je met 1 been BW squat doet (pistol squat) dan heb je bijna dezelfde inspanning. Echt wel wat aan! :P
(rekenfoutje gecorrigeerd....)
Squatten met een zag grind daar is de lol wel snel vanaf....
Kan je ook diep mee gaan hoor!
En een rondje lopen met Natty Lee is ook niet verkeerd :)
 
En overhead squats met dumbbells is voor mij nog best een uitdaging.
En heel goed voor de core. Hebben de front squats later weer voordeel bij, als het weer mag :p
 
Niet zeiken Chris, dat is 120+90/2 = 105 kg per been voor squat, als je met 1 been BW squat doet (pistol squat) dan heb je bijna dezelfde inspanning. Echt wel wat aan! :P
(rekenfoutje gecorrigeerd....)

Kan je ook diep mee gaan hoor!
En een rondje lopen met Natty Lee is ook niet verkeerd :)
meeh krijg er geen voldoening van. mocht ik meer ruimte gehad hebben, dan had ik allang home gym gehad.
 
Het is ook maar hoe graag je het wil natuurlijk. Het is voor zga niemand leuk of makkelijk, maar iets doen is voor de geest meestal toch beter dan maanden alleen maar zitten dromen over barbells en gewichten.
 
Het is ook maar hoe graag je het wil natuurlijk. Het is voor zga niemand leuk of makkelijk, maar iets doen is voor de geest meestal toch beter dan maanden alleen maar zitten dromen over barbells en gewichten.

Daar heb je natuurlijk wel een punt ;)
 
Het is ook maar hoe graag je het wil natuurlijk. Het is voor zga niemand leuk of makkelijk, maar iets doen is voor de geest meestal toch beter dan maanden alleen maar zitten dromen over barbells en gewichten.

Dit icm het horen dat de sportscholen waarschijnlijk nog wel een poosje dicht blijven heeft me doen besluiten de draad toch maar weer op te pakken met thuis trainen. Gister en vandaag weer bezig geweest met de dumbbells en de laatst geposte training 2x uitgevoerd. Aangevuld met 3X 12X opdrukken.... Blij dat ik weer bezig ben geweest en ga het nu proberen vol te houden. IETS is beter dan NIETS zal ik maar zeggen.
 
Dit icm het horen dat de sportscholen waarschijnlijk nog wel een poosje dicht blijven heeft me doen besluiten de draad toch maar weer op te pakken met thuis trainen. Gister en vandaag weer bezig geweest met de dumbbells en de laatst geposte training 2x uitgevoerd. Aangevuld met 3X 12X opdrukken.... Blij dat ik weer bezig ben geweest en ga het nu proberen vol te houden. IETS is beter dan NIETS zal ik maar zeggen.
Ben je al met Natty87 wezen rennen?
 
Ben je al met Natty87 wezen rennen?

Is er nog niet van gekomen helaas, veel te druk hier... Naast het klussen bij mijn vriendin ben ik ook weer begonnen met thuis klussen... Daarnaast gaat het werk ook gewoon door...
 
Back
Naar boven