MuscleMeat

Vissertje zijn blog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dit icm het horen dat de sportscholen waarschijnlijk nog wel een poosje dicht blijven heeft me doen besluiten de draad toch maar weer op te pakken met thuis trainen. Gister en vandaag weer bezig geweest met de dumbbells en de laatst geposte training 2x uitgevoerd. Aangevuld met 3X 12X opdrukken.... Blij dat ik weer bezig ben geweest en ga het nu proberen vol te houden. IETS is beter dan NIETS zal ik maar zeggen.
That's the spirit Vissertje1980 !!
En loggen als stok achter de deur :). Mijn training vanochtend was ook best triest, maar zoals je zegt beter dan niets ;).
 
Laatst bewerkt:
Niet te hard zijn voor jezelf vissertje
Je doet het goed enne DOET tenminste iets!!

Je kan het :)
 
Ook de training van vandaag zit er weer op... Beetje stoeien met de kettlebell (swing), bent over raises, calf raises op de trap (moet even kijken hoe ik die zwaarder ga maken want zelfs na 20 herhalingen per set voel ik nog niks.... Doe dat in de gym met +50 kg op 12 reps

En de rest van de oefeningen, alleen de splitsquat vandaag niet gedaan, die doe ik morgen weer.
 
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :p .... 1 been ga ik proberen morgen. Dat is immers ook de reden dat de splitsquat zo zwaar aanvoelt met voor je gevoel maar weinig gewicht...
 
Kratje bier in 1 hand en dan single leg calf raise :D
 
Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht :p .... 1 been ga ik proberen morgen. Dat is immers ook de reden dat de splitsquat zo zwaar aanvoelt met voor je gevoel maar weinig gewicht...
Dat is de truuk ja. Nog zwaarder kan met een kratje of iets anders in de hand, maar ik vind een rugzakje met dood gewicht beter werken.
 
Dat is de truuk ja. Nog zwaarder kan met een kratje of iets anders in de hand, maar ik vind een rugzakje met dood gewicht beter werken.

In een rugzak is ook wel een goeie
 
Ken jij dikke mensen met kleine kuiten?
Hopen... Ik vind het altijd zo oneerlijk dat ik dikkere, lelijkere kuiten heb dan iemand die het dubbel weegt :(.
 
Back
Naar boven