Fitness Seller

vissie

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
ja, jongens, ik weet dat tonijn toch wel de visbron bij uitstek is maar hoe zit het met vis bij de viskraam. want wij halen op het werk elke dinsdag een visje en ik vroeg me af wat dan ipv tonijn een goed visje is. Ik had vandaag kabeljauwfilet in de magnetron opgewarmt omdat ik wel wat anders wou dan haring of zalm, maar smaakte wel wat melig, maar beter dan lekkerbekje. Maar wat zijn nog meer goede bronnen van eiwtten en goede vetten?

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
alle ongebakken vis bevat goede vetten. dus echt vis; geen lekkebek of zo'n iglo geval (ben de naam kwijt)

koolvis is een andere vertarme vis

zalm, sardientjes en paling zijn vette visses

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
koolvis is een hele goed bron van eiwitten

OP
dandyman

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
Originally posted by Scighera
alle ongebakken vis bevat goede vetten. dus echt vis; geen lekkebek of zo'n iglo geval (ben de naam kwijt)

visstick?]

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
ja die ja.. van die chemische gemuteerde grote smurf met die baard..

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
1m94
Massa
134kg
Er is nog wel meer goede vis hoor. Een vette haring, gestoomde makreel etc. En idd de al eerdere genoemde koolvis, tonijn, sardientjes, zalm en paling.

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
10 nov 2002
Ik vond altijd al dat hier in voorbeeld dieten weinig vis werd gebruikt. Bij mij op de sportschool zitten de jongens die op dieet zijn vrijwel allemaal helemaal op de kabeljouw met rijst.....

Elmar

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 okt 2002
Originally posted by the_ur
Ik vond altijd al dat hier in voorbeeld dieten weinig vis werd gebruikt. Bij mij op de sportschool zitten de jongens die op dieet zijn vrijwel allemaal helemaal op de kabeljouw met rijst.....

zo hoort het ook! :D
alleen af en toe afwissling lijkt me ook wel prettig

Vince

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 nov 2002
Originally posted by dandyman
ja, jongens, ik weet dat tonijn toch wel de visbron bij uitstek is maar hoe zit het met vis bij de viskraam. want wij halen op het werk elke dinsdag een visje en ik vroeg me af wat dan ipv tonijn een goed visje is. Ik had vandaag kabeljauwfilet in de magnetron opgewarmt omdat ik wel wat anders wou dan haring of zalm, maar smaakte wel wat melig, maar beter dan lekkerbekje. Maar wat zijn nog meer goede bronnen van eiwtten en goede vetten?

Niet moeilijk dat ie melig smaakt. Wie maakt nu kabeljauw klaar in de magnetron? Schande :D :D Zo'n goede en witte vis moet je pocheren, stomen of bakken! Gewoon wat broccoli en aardappelen erbij...

OP
dandyman

dandyman

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
1 mrt 2003
sooooorrrrrry hoor, dat ik alleen een magnetron tot mijn beschikking heb. het was voor mij ook gewoon een test maar wees gerust ik zal me straks wel op de sportschool afstraffen. Is beter dan biechten...

Ilya

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 nov 2002
ik vind een kabeljauw niet echt lekker. Zalm daarentegen is erg eetbaar.

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
vanavond weer lekker een groot stuk zalm.. yummie

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
Originally posted by Ilya
ik vind een kabeljauw niet echt lekker. Zalm daarentegen is erg eetbaar.
hoe maak je het klaar? Ik zelf rol het (kabeljauwfilet) in alu folie met wat citroensap en het geheel in de oven

chopper

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
22 okt 2002
ja ik haal elke vrijdag kibbeling..maarja dat komt wel uit de vetbak....

meestal laat ik het ff uitlekken..

martijn23

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 mrt 2003
gerookte makreel op brood met een beetje frites saus (jaja tis vet) heerlijk zeker in je bulkfase geen probleem, heb van mezelf als een heel snelle verbranding dus hoeft gelukkig iets minder op mijn vet te denken.....trouens ook van goede vetten word je dik!

mvgmartijn

Soulreaver

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Uiteraard leveren goed vetten ook cal. maar de anti-vet hype is pure onzin, je hebt vet nodig.. je kan zeker 20-25% van je dagelijkse voeding uit vet laten bestaan, maar vet is vet en levert per gr. 9 cal. zo simpel is het..

CrocoDillon

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 feb 2003
Ik bak mijn vis altijd in olijfolie, maar ik krijg al eiglijk teveel vet binnen van kaas, melk en eigeel, dus ik ga maar eens Scighera's manier proberen :)

Ik heb al zalm, talipi, kabeljauw, zeewolf en nog iets geprobeerd. Zeewolf en kabeljauw vond ik de lekkerste. Talipi de minst lekkere.

Scighera

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 mrt 2003
Originally posted by soulreaver
Uiteraard leveren goed vetten ook cal. maar de anti-vet hype is pure onzin, je hebt vet nodig.. je kan zeker 20-25% van je dagelijkse voeding uit vet laten bestaan, maar vet is vet en levert per gr. 9 cal. zo simpel is het..

plus het feit dat vetten moeilijker verbrande als koolhydraten en voedzamer zijn

die 20-25% klopt. Al moet ik bekennen dat ik er ver onder zit (10-30g)

Naar boven