AndroidHealthClinic

Vit B12 depot must zoals hcg ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

stickandstones

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
18 jul 2014
Berichten
254
Waardering
18
Lengte
1m68
Hallo allen,

zoals titel eigenlijks al vermeld, ik heb redelijk wat acne gekregen op rug en buik wat ik vroeger dus ook al had. Ik heb geen zin roc rotzooi, maar las wel dat vit b12 goed hier voor was en mensen zich ook beter voelden ? Als dit zo is, hoeveel met welke unit (zoals gram of ui), heb je dan nodig per shot en hoeveel ml is dat ?

Of zeggen jullie van, waarom spuiten als er hele goede tablets bestaan ? Zojah tell me which plx. Ik neem nu Vitamine B100 Complex, maarjah tegen me acne doet het niet zoveel.

Suggesties ?

Alvast bedankt!
 
Als je geen b12 tekort hebt merk je er niks van. Hooguit een wat hogere eetlust. Dat b12 goed is tegen acne wist ik niet, daar gebruik ik altijd b5 voor
Voor mij geen b12 meer
 
Neem je dan capsules of tabletten of misschien injectie (als die bestaat ?)
 
Inderdaad B5 tegen acne werkt voor mij ook in vele gevallen. Kun je krijgen bij stopacne.nl in poeder vorm of tabletten.
 
B12 injects afgeraden
B5 tabletten aangeraden
 
Werkt B5 ook bij ernstige acne? Hoelang duurt het voordat het effect heeft?
 
Ik heb ook flink last van acne. Uit mijn ervaring werkt niets, alleen ROA. Heb al die andere dingen geprobeerd, allemaal verwaarloosbaar. ROA is the only one
 
B5 werkt bij mij alleen preventief
 
Je bent in de war met B5.

B5 werkt een beetje tegen acne, bij mij maar heel weinig en moest als nog aan de ROA, bij 2 maten deed B5 genoeg tegen hun lichte acne.
Ik raad iedereen eerst B5 aan te proberen, want ROA is echt troep en moet je alleen als laatste middel gebruiken.
 
Ik heb last van zware acne, dus dan maar toch aan de roa. Ik moet helaas een paar weken wachten tot m'n lever weer een beetje rustig is na een dbol kickstart.
 
Zal ook eens b5 proberen dan.
Heb nog steeds lichte acne uitslag op mn rug door tren naar mijn idee.
 
Roa werkt altijd, ook op lage dosis.
 
Is roa overigens echt zo leverbelastend als de huistarts beweerd?
 
Is roa overigens echt zo leverbelastend als de huistarts beweerd?

Dat zal echt wel meevallen. Ik zit er al 25 weken aan op 20mg.

Maar heb in mijn eerste blast: Superdrol gebruikt.
2e: methyltren.
3e Winny

Laatst mijn leverwaarde laten controleren, die was heel licht verhoogd, dus dat valt heel erg mee, na wat ik gebruikt heb.
 
Maar ROA is idd zon troep. Echter me acne is best verergerd en dan komt er nog straks een tren kuur achteraan 0.o
 
Ik wacht nog even een paar weken zodat mijn lever weer hersteld is van de dbol en dan knal ik er roa in. Moet nog wel een beetje betaalbare vinden. Via mijn huisarts zit het er gewoon niet in.
 
Leverbelasting met roaccutane valt goed mee, maar niet als je er al een degelijke kuur opzitten hebt. Is een smerig iets (uitdrogende barstende huid & lippen) maar werkt wel zéér efficient.

Hou het voorlopig bij zink en B5, kan soms ook helpen. Onmiddelijk naar roa grijpen vind ik een fout.
 
b5 samen met L-carnitine zou ook helpen tegen acne
 
Ik wacht nog even een paar weken zodat mijn lever weer hersteld is van de dbol en dan knal ik er roa in. Moet nog wel een beetje betaalbare vinden. Via mijn huisarts zit het er gewoon niet in.

Volgensmij valt het wel mee. Ben momenteel bezig met een test-e tren-a kuur en neem nu ook ROA erbij, niet is beter maarja, meten is weten.

Als je nog betaalbare ROA zoekt zou ik UG gaan. Ik had eerst HG ROA die tering duur was via dealer. UG is overigens ook nog fijner gedoseerd, HG is 20mg per tab en UG 10mg per tab. En het lijkt gewoon goed te werken, droge lippen beginnen al te komen.
 
Back
Naar boven