Fitness Seller

Vit D vs corona

Bezoekers in dit topic

Neem ik matty
 
Hoop het. In warme zon zit ook vit d dus kan vast enige correlatie hebben met bestendigheid tegen het virus. Aangezien het virus niet tegen warme temperaturen kan.

Correctie: Je huid maakt vit d aan (met de temperatuur) van de zon.
 
Hoop het. In warme zon zit ook vit d dus kan vast enige correlatie hebben met bestendigheid tegen het virus. Aangezien het virus niet tegen warme temperaturen kan.

Correctie: Je huid maakt vit d aan (met de temperatuur) van de zon.
Nee, het maakt het aan onder UVB-straling, dat is niet het infrarode (warmte) spectrum.
 
Aangezien het virus niet tegen warme temperaturen kan.
Hoe kom je hier bij? In bv. Indonesie, Z amerika en Australie (waar het nu zomer is) hebben ze er ook last van.
 
Hoe kom je hier bij? In bv. Indonesie, Z amerika en Australie (waar het nu zomer is) hebben ze er ook last van.
Hier heb jij weer een punt. Meende ook dat het virus niet tegen warme temperaturen kan (meende tot 25/26 graden). Op een gegeven moment weet je ook niet meer wat je kan geloven..
 
Volgens mij heeft het meer met mate van verspreiding te maken en de luchtvochtigheid.
Rond de 8-9 graden is de verspreiding volgens mij het sterkst. Bij hogere temperaturen en luchtvochtigheid is het minder sterk, denken ze.
 
Hoe kom je hier bij? In bv. Indonesie, Z amerika en Australie (waar het nu zomer is) hebben ze er ook last van.
Overduidelijk minder besmettingen?
Heb ooit in de zomer op een week van 30 graden 2 dagen verkouden geweest. Wat normaal 5 duurt.
Je hebt believers en geen believers, maar ik blijf er bij dat dit een winterziekte is.
Uitzonderingen zijn er altijd.
 
Overduidelijk minder besmettingen?
Heb ooit in de zomer op een week van 30 graden 2 dagen verkouden geweest. Wat normaal 5 duurt.
Je hebt believers en geen believers, maar ik blijf er bij dat dit een winterziekte is.
Uitzonderingen zijn er altijd.
Fijn dat jij daar bij blijft. Goede wetenschappelijke onderbouwing ook :D
 
Overduidelijk minder besmettingen?
Heb ooit in de zomer op een week van 30 graden 2 dagen verkouden geweest. Wat normaal 5 duurt.
Je hebt believers en geen believers, maar ik blijf er bij dat dit een winterziekte is.
Uitzonderingen zijn er altijd.
Ik zal het doorgeven aan Jaap van Dissel.
 
Back
Naar boven