AndroidHealthClinic

Vitalife - all the Whey (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ENERGY

Dutch Bodybuilder
20 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2002
Berichten
448
Waardering
64
Iemand ervaring met de whey van Vitalife ?
Ik kan er namelijk goedkoop aan komen en wil wel ff weten wie van jullie deze heeft gebruikt en wat jullie er van vinden.
:D
 
Hier nog ff het aminozuur profiel :D

Extra informatie:
Aminozuur Profiel per 100 gram All the Whey
Essential Branched Amino Acids
L - Isoleucine 5800 mg
L - Leucine 11000 mg
L - Valine 5300 mg
Essential Amino Acids
L - Fenylalanine 2700 mg
L - Lysine 9400 mg
L - Methionine 1500 mg
L - Threonine 7200 mg
L - Tryptophaan 1300 mg
Semi Essential Amino Acids
L - Arginine 1500 mg
L - Histidine 2100 mg
Non Essential Amino Acids
L - Alanine 4900 mg
L - Asparginezuur 11700 mg
L - Cystine 2100 mg
L - Glutaminezuur 19500 mg
L - Proline 6200 mg
L - Serine 5100 mg
L - Tyrosine 2500 mg
Glycine 1200 mg
 
Is wel lekker spul, ik heb ook wel es gehad...
 
mja tis weer zo'n b-merkje he. als je een beter merk kan betalen ga daar dan voor anders kan je die kopen.
 
superspider zei:
mja tis weer zo'n b-merkje he. als je een beter merk kan betalen ga daar dan voor anders kan je die kopen.

Niet alle b merken zijn perse slecht
 
Ik gebruik hem altijd, lost goed op in water en is niet duur.

B-merk??? Waarom?? Waar baseer je dat op?

Wat Juriaan zegt, als het een B-merk is hoeft het nog niet slecht te zijn.
De Aldi verkoopt ook goede B-merken die vaak beter zijn dan de A-merken.
 
tuurlijk, maar toch verkies ik een "bekender" merk.
 
superspider zei:
tuurlijk, maar toch verkies ik een "bekender" merk.

Baseer je dan de kwaliteit van een produkt op de "bekendheid" van het merk. Een merk dat duurder is, misschien omdat je ook betaald voor de reclame en promotiekosten van dat merk.
 
ik baseer me daar helemaal niet op, trouwens ik betaal toch minder voor men proteinen dan die vita-life.
 
superspider zei:
ik baseer me daar helemaal niet op, trouwens ik betaal toch minder voor men proteinen dan die vita-life.

Ok dus jij kunt je proteinen goedkoper krijgen.

Maar ik vraag me nog steeds af waarom Vitalife een B-merk zou zijn?
In een andere thread had iemand(jij?) ook al eens gepost dat Vitalife een B-merk is. Waarom?
 
omdat ik creatine en zo'n stackertje ( kweet de naam niet meer ) geprobeert heb en heb er niets van resultaten gekregen of gevoelt.
 
Dus omdat je zelf slechte ervaringen hebt met het merk, niet echt een goede reden he.

Niet lullig bedoeld hoor, maar vind het een beetje jammer dat dat de reden is om Vitalife een B-merk te noemen. Als je nou goede argumenten hebt ok.
 
ENERGY, hoezo kan jij er goedkoop aankomen? Kunen wij dit ook? Trouwen hoge waardes in de samenstelling. Lijkt mij dus een goed produkt!
 
B-merk of niet kan me echt ni schelen , die supps zijn al duur genoeg voor de werkloze man onder ons :)
 
Als je het goedkoop kan krijgen gewoon doen. Als het gewoon whey is (ook al zit er dan wat minder isolaat in) gewoon pakken die shit.

Veel A merken zeggen dat ze ook whey isolaat erbij gooien maar dan zit er bv 5% isolaat in de 95% concentraat. En het gaat meer om de kwantitiet dan de kwaliteit bij eiwitten.

(BTW mocht je er nou enorm veel puisten van krijgen ofzo dan is het natuurlijk een andere zaak)
 
Back
Naar boven