Fitness Seller

Vitalife Creatine Monohydrate

Bezoekers in dit topic

kevjuha

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m83
Massa
73kg
Vetpercentage
13%
Vitalife Creatine Monohydrate!

Der zijn hier al 1000topic over maar toch kom ik er niet helemaal uit omdat er vaak ook andere supps bij vermeld staan
.

1 gram Creatine Monohydraat bestaat voor ongeveer 66% uit Creatine en 33% uit water.

Nu weet ik dat ik het moet innemen met Druivensap!! of dextrose( snoepjes uit de supermarkt ?????? )

Ik train 4 a 5 dagen in de week!
Voor het ontbijt doe ik al een tijdje aan 20min. hardlopen!
Dit doe ik nog steeds omdat ik net klaar ben met 2 maanden cutten.


Mijn vragen:

Hoe vaak per dag en welke tijden?
Voor het Eten/training? Na eten/trainig?
Hoeveel gram per dosering ?
En wat doe ik buiten me trainingsdagen ?
 
Laatst bewerkt:
ga 2 x per dag standaard nemen een keer rond 11 uur en een keer rond 16 uur en neem nog een halfuur voor de training. ook op dagen dat je niet traint moet je blijven nemen. je moet het namelijk in je systeem hebben voor dat je echt er wat mee kan. en drink heel veel ook al heb je geen dorst er gaat namelijk heel veel vocht in je hele lichaam zitten en tussen je spieren heb nu geen zin om helemaal uit te typen hoe het werkt moet je maar op google zoeken maar je gaat gwoon meer vocht nodig hebben en anders zul je ook meer buikpijn gaan krijgen en diaree en immodium zal daar niet bij helpen.

ik zelf neem gewoon standaard 3x per dag creatine en als ik train 4x nja soms vergeet ik ook welles maar zal vast niet heel veel uitmaken.

heb je het trouwens in tablet vorm of poedervorm?
 
Het is in poedervorm!
11u -- 1 theelepel

16u-- 1 theelepel

Half uur voor het trainen.

Maar een halfuur voor het trainen drink ik ook Superpump..kan ik dat gewoon blijven gebruiken?

N dat je veel water moet drinken klopt, heb ik al wat meer over gelezen!

Hoezo deze tijden want ik zie vaak staan voor een maaltijd of dergelijke!
 
Laatst bewerkt:
Het meest gangbare is 5gr per dag, na of voor je training, ik hanteer echter een ander doseringsschema:

Trainingsdagen: 3gr bij ontbijt, 3gr voor training, 3gr na training.
Rustdagen: 3gr bij ontbijt, 3gr later op de dag.

Je mag lekker zelf weten welk schema je hanteert qua dosering, maak er geen rocket science van, het is goedkoop spul en rond de 5gr per dag zit je wel goed. Ik ga echter het 'best' voor m'n gevoel op m'n huidige doseringsschema, kan bullshit zijn en tussen m'n oren zitten, maar hey, het werkt lekker voor me en misschien doseer ik wat te veel maar het kost ook een drol. :)
 
ja precies wat getxxl zegt volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit hoeveel je neemt want als je het begint te nemen staan er ook dat je met 15 gram per dag moet beginnen voor de eerste week tweede week 10 gram en daarna altijd 5 gram heb die zelf van iscore en daar staat achterop bij dosering wat ik net zei. maar als er dus wat gezegd dat er 15 gebruikt mag worden dan zal dat wel goed zijn.

Maar hebben jullie niet dat die fackap oplost?
 
ja precies wat getxxl zegt volgens mij maakt het ook niet zo heel veel uit hoeveel je neemt want als je het begint te nemen staan er ook dat je met 15 gram per dag moet beginnen voor de eerste week tweede week 10 gram en daarna altijd 5 gram heb die zelf van iscore en daar staat achterop bij dosering wat ik net zei. maar als er dus wat gezegd dat er 15 gebruikt mag worden dan zal dat wel goed zijn.

Maar hebben jullie niet dat die fackap oplost?

Ja, 1gr creatine monohydraat lost op in ongeveer 100cc water, dus je hebt ongeveer 'n halve liter nodig wil 5gr helemaal oplossen.
 
Heb het zelf nog niet geprobeerd.. ga maandag beginnen.. Maar met druivensap moet het goed oplossen
 
Back
Naar boven