Wie heeft er ervaring met produkten van vitalife?? met name de creatine, wg en de whey
bedankt

bedankt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zijn producten van fitshapeOriginally posted by f*cking ecto
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....
Verder kocht ik vroeger die eiwit 85 van vitalife, maar 't was niet te pruimen...![]()
Originally posted by Renzo
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....
--------> Bedoel je niet de mega turbo mass 16000 van FITSHAPE ?
Of hebben ze bij Vitalife OOK 'n mega turbo mass 16000?
![]()
kan kloppen, ik hoor zowel positieve las negatieve reacties op Vitalife,Originally posted by maarten
Ik heb eens nagezocht wat er allemaal in de Amino 4600 van vitalife zit. Tenminste volgens de ingredienten lijst is het een heel complete lijst. Als je gaat zoeken welke aminozuren belangrijk zijn. Het zit er daar in. Als ik bij andere aminozuren ga kijken bijvoorbeeld van `m double u` mis ik veel van deze soorten aminozuren.
Zelf heb ik het nog niet gebruikt. Ik wil het wel graag gaan proberen voor een maand of twee. Dan gaan we uiteraard de resultaten bekijken en weten we of de aminozuren van vitalife werken.