Fitness Seller

vitalife (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

exarchos

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
1.693
Waardering
0
Wie heeft er ervaring met produkten van vitalife?? met name de creatine, wg en de whey???
bedankt
 
geloof dat dat niet zo een geweldig merk is
 
Idd, staat niet echt als goed bekend....
 
Ik heb al aardig wat vitalife stuff gebruikt. Naar mijn mening een goede productlijn.
 
Laatst bewerkt:
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....

Verder kocht ik vroeger die eiwit 85 van vitalife, maar 't was niet te pruimen... :D
 
Originally posted by f*cking ecto
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....

Verder kocht ik vroeger die eiwit 85 van vitalife, maar 't was niet te pruimen... :D
dat zijn producten van fitshape
rico
 
:rolleyes: moet voortaan beter lezen... :D

zelf heb ik wel special muscle builder gebruikt en die weightgainer.
 
zelf heb ook eiwit 85 gebruikt(vanille)ik vond het wel lekker smaken:) ik gebruik het nu niet meer want ik had teveel last van acne.....gebruik nu zelf protein 95 van MDY en dat bevalt goed...
 
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....

--------> Bedoel je niet de mega turbo mass 16000 van FITSHAPE ?
Of hebben ze bij Vitalife OOK 'n mega turbo mass 16000 ????

???
 
Originally posted by Renzo
die stoffen in die mega turbo 16000 mass ofzo, schijnen niet echt goed Niet gezond) te zijn....

--------> Bedoel je niet de mega turbo mass 16000 van FITSHAPE ?
Of hebben ze bij Vitalife OOK 'n mega turbo mass 16000 ????

???

nee ik bedoel die van fitshape
 
Ik heb eens nagezocht wat er allemaal in de Amino 4600 van vitalife zit. Tenminste volgens de ingredienten lijst is het een heel complete lijst. Als je gaat zoeken welke aminozuren belangrijk zijn. Het zit er daar in. Als ik bij andere aminozuren ga kijken bijvoorbeeld van `m double u` mis ik veel van deze soorten aminozuren.

Zelf heb ik het nog niet gebruikt. Ik wil het wel graag gaan proberen voor een maand of twee. Dan gaan we uiteraard de resultaten bekijken en weten we of de aminozuren van vitalife werken.
 
Originally posted by maarten
Ik heb eens nagezocht wat er allemaal in de Amino 4600 van vitalife zit. Tenminste volgens de ingredienten lijst is het een heel complete lijst. Als je gaat zoeken welke aminozuren belangrijk zijn. Het zit er daar in. Als ik bij andere aminozuren ga kijken bijvoorbeeld van `m double u` mis ik veel van deze soorten aminozuren.

Zelf heb ik het nog niet gebruikt. Ik wil het wel graag gaan proberen voor een maand of twee. Dan gaan we uiteraard de resultaten bekijken en weten we of de aminozuren van vitalife werken.
kan kloppen, ik hoor zowel positieve las negatieve reacties op Vitalife,

Ik wil wel even zeggen dat amino-tabs in verhouding duurder zijn dan shakes (en lastiger weg te werken) in shakes zitten ook zeer veel amino's.

die vitalife 4600 betstaat trouwens uit twee tableten (2x2300mg)
 
ik vind het geen goeie produktlijn, PUNT.
 
Ik gebruik de aminozuren nu een maand met ook wat super goedkope creatine. Nu eet ik ook heel veel en ben 2 kilo aan droge spiermassa aangekomen. Omdat je de aminozuren verdeelt over de dag inneemt krijg ik nu ook niet van die enorme puisten als voorheen met de shakes.

Inderdaad is een pot aminozuren in verhouding duurder als shakes. Het is maar of je tijd genoeg hebt. Ik rijd zelf taxi en nu kan ik onder het rijden op een lege maag amino`s naar binnen werken.

Veel en goed eten doet uiteindelijk toch het meeste werk. Maar ik blijf doorgaan met die goedkope creatine ( door de plee spoelen is toch zonde ) en met de amino`s. Ook het trainingschema voor deze maand weer aanpassen en dan zullen we de resultaten nog eens bekijken.

groetuuuhhhh
 
Back
Naar boven