AndroidHealthClinic

Vitamine B-100 complex tegen acne?

Bezoekers in dit topic

Inza

Cool Novice
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
97
Waardering
3
Hallo,
Ik heb heel mijn leven al last van acne.
Nu zoek ik een vitamine pil/cap om dagelijks te slikken tegen acne.
Ik kom vaak B5 en B6 tegen.
Echter lees ik overal dat teveel B6 op lange termijn slecht is.
De aanbevolen hoeveelheid ligt op 25 mg als ik het goed heb.
Ik heb B-100 complex gevonden, een combi van alle vitamine B's, allen 100mg gedoseerd.
Maar is 100mg B6 dan niet veel te hoog, om heel je leven DAGELIJKS te nemen?
Of kan er geen afwijking onstaan daar deze teveel B6, omdat de andere B's ook in dezelfde hoeveel worden toegepast?
Want als ik het goed heb, is teveel B6 slecht omdat je dan in verhouding minder andere B6's vitamines binnen krijgt...

Of heeft er iemand een andere vitamine soort o.i.d. die wel 100% veilig is om DAGELIJKS te doseren, voor langere periode (jaren), zonder problemen (op normale dosis uiteraard, ben niet van plan super hoog te gaan doseren, gewoon aanbevolen hoeveelheid).

Ik slik al biergist pillen, deze helpen redelijk, maar ik zoek nog iets om hier naast bij te slikken.

Teveel zink is ook niet goed heb ik gelezen, omdat je koper dan achter gesteld wordt...

Iemand tips om van mijn acne af te komen? (Naast veel water drinken, reinigen, zonnen, op voeding zoals zuivel letten etc. etc. wat ik allemaal al doe).

Bedankt!
 
Het enige naast roa wat ik vaker ben tegen gekomen en wat in veel gevallen zou helpen is vit B5 maar dan wel een dosis van 5 tot 10gr p/dag. En dat is ietsje meer dan de adh.
 
Isotretinoïne activis 10mg werkt zeer goed. Afgeleid van vitamine a(retinol). Binnen 2 maanden geen 1 puistje meer
 
Back
Naar boven