Fitness Seller

Vitamine B-12 - injecteerbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
je moet quicktime player hebben om hem af te spelen,het is echter niet IM dat hij injecteerd :)
 
Van b12 kan je ook teveel nemen en spierkramp krijgen.

Als renner gebruikte ik in een epo-kuur 3 ampullen van 5000(italiaanse b12) op 3 weken en had daar soms last van.

Grootste voordeel is dat het mee helpt het hematocriet te verhogen waardoor je minder snel verzuurt tijdens de inspanning.

Andere voordelen vind ik persoonlijk overroepen.
 
valt dit nu onder de anabolen? Wil heel graag veel kilo's aankomen dus veel honger hebben is voor mij geen probleem. Ik eet het wel op. Weet iemand wat nog meer bijwerkingen zijn? Ben redelijk nieuw op dit forum. Het ziet eruit als een echt wondermiddel:rolleyes: Dus het zou echt wat voor mij zijn.
 
robinmike zei:
valt dit nu onder de anabolen? Wil heel graag veel kilo's aankomen dus veel honger hebben is voor mij geen probleem. Ik eet het wel op. Weet iemand wat nog meer bijwerkingen zijn? Ben redelijk nieuw op dit forum. Het ziet eruit als een echt wondermiddel:rolleyes: Dus het zou echt wat voor mij zijn.

Nee, het is geen steriode, het is een vitamine. Die kun je vinden in veel legale producten;)

Als je veel kilo's wil winnen met wat vitamine B12 injecties, zal ik je moeten teleurstellen. Kilo's win je (of verlies je) door je energie inname te verhogen. Dus simpelweg MEER eten!

Wondermiddel, nee.
 
M@rsel zei:
Nee, het is geen steriode, het is een vitamine. Die kun je vinden in veel legale producten;)

Als je veel kilo's wil winnen met wat vitamine B12 injecties, zal ik je moeten teleurstellen. Kilo's win je (of verlies je) door je energie inname te verhogen. Dus simpelweg MEER eten!

Wondermiddel, nee.

Ow jammer. Want dat hongergevoel stimuleert weer veel eten. En eten moet ik om veel kilo's bij te komen.
 
robinmike zei:
Ow jammer. Want dat hongergevoel stimuleert weer veel eten. En eten moet ik om veel kilo's bij te komen.

en het is zeker goed voor de vasculariteit, er kwamen aders tevoorschijn waarvan ik het bestaan niet wist. :)
 
b-12

Maar misschien stomme vraag, maarruh als je veel honger hebt en veel eet mot je toch gewoon bijkomen? of zie ik dat verkeerd????
 
robinmike zei:
Maar misschien stomme vraag, maarruh als je veel honger hebt en veel eet mot je toch gewoon bijkomen? of zie ik dat verkeerd????


Soms denk je dat je veel eet en dan blijkt het niet zo te zijn.

reken het maar eens uit voor de gein, aantal kcal , koolhydraten, vetten etc.
 
b-12

Ziet er toch allemaal veelbelovend uit. Ben echter zeer huiverig om de spuitjes te zetten. Ik denk dat ik voor tabletvorm ga kiezen. Kan wel wat extra's gebruiken:rolleyes:
 
hmm, interessant. Alleen doet die links het niet naar de thread van de Belgische apotheek. Was wel benieuwd, dus als men dit kan fixen graag.
 
b12

heb de tabletvorm besteld. Ben benieuwd hoe mijn lichaam erop zal reageren???
 
Als dat niet werkt, zou ik de injects proberen.
 
axestream zei:
Dat moest ook geen link zijn geloof ik. Hij heeft het denk ik gewoon bij een lokale apotheek gehaald. Je zou het via het internet wel bij een Duitse apotheek kunnen bestellen. http://shop.savit.de/sonnen-apothek..._errorpage=/title.html&_filterktext=b12+depot

goede site, ben alleen niet zo geweldig in het Duits. Waarmee moet je bestellen? Creditcard ofzow?

wel ontzettend groot verschil van prijs als je er 1200 besteld of 5. Mss dat we met meerdere mensen kunnen bestellen;)
 
Ik heb het besteld bij die 1 apo.de, 2 weken geleden maar nog niets ontvangen. Ik begin ook aan m'n Duits te twijfelen of ik nu misschien iets verkeerd gedaan heb.
 
Als het je eerste bestelling is moet je vooruit betalen (overmaken op rekening). Rembours kan niet (meer) voor nieuwe klanten omdat mensen te vaak niet betaalden.
 
ik begin binnekort ook aan die VIT B12. ben benieuwd naar het resultaat , laat de honger kickz maar komen , kzit toch lekker in de bulk ;)
 
Hoelang is zoiets houdbaar?
 
Ik wil het ook graag gaan gebruiken, kan iedereen zijn ervaring posten met die apotheek en leveringsperioden ed.

Hopelijk is vit B12 geen probleem voor onze gezellige douane?
 
axestream zei:
Als het je eerste bestelling is moet je vooruit betalen (overmaken op rekening). Rembours kan niet (meer) voor nieuwe klanten omdat mensen te vaak niet betaalden.
Ah nou lekker dan. Ik heb geen enkel kenmerk van m'n bestelling gekregen behalve dan de producten die ik besteld heb. Vage shop hoor.
 
Back
Naar boven