MuscleMeat

Vitamine B-12 - injecteerbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
Ik heb gisteren mijn 1ste B12 van sterop gezet en kwam tot de vaststelling dat mijn slinspuit van 1ml te klein was...er zit blijkbaar 1,2 ml in die vails.
 
vanavond ook m'n eerste B12 injectie gezet in de buik

die pillendraaier vd apoteek had me spuitjes met naalden van 0.7mm en 3 cm lang meegegeven...

was wel nogal groot om in m'n buik te steken, mag dit geen maatje kleiner zijn ? iemand ?
 
Ga waarschijnlijk deze week zoniet de volgende week met de injects beginnen.
Ik kan straks goed bepalen wat beter werkt Jarrow of injects,dit omdat ik Jarrow veel gebruikt heb.
Ik verwacht meer van de injects.

Evaring met Jarrow Methyl B12 - 2xpd 1000 mcg :

- Toename in eetlust.
- Energie
- Lichte pomp (soms,weet niet zeker of Jarrow b12 hier van de oorzaak was/is)
 
Ben benieuwd. Gaat het om hydroxy- of om methyl-B12 als vloeistof?
Heb een klant , die juist bij injecties te weinig baat had, omdat ze niet goed op hydroxy-B12 reageerde en meer baat had bij de zuigtabletten op basis van methyl-B12
 
Ik ben gestopt met die B12 want ik kreeg er serieuze acne van vooral op mijn schouders en hals van die grote rode puisten.Ik dacht eerst niet aan die B12 maar na wat onderzoek via Google blijkt het weldegelijk mogelijk te zijn.Niet meer mij dus die shizzle.
 
Ik ben gestopt met die B12 want ik kreeg er serieuze acne van vooral op mijn schouders en hals van die grote rode puisten.Ik dacht eerst niet aan die B12 maar na wat onderzoek via Google blijkt het weldegelijk mogelijk te zijn.Niet meer mij dus die shizzle.

Dat sucks hoe lang had je het gebruikt? Had je er wel baar bij of heb je het niet lang genoeg daarvoor gebruikt om dat te kunnen concluderen?
 
vanavond ook m'n eerste B12 injectie gezet in de buik

die pillendraaier vd apoteek had me spuitjes met naalden van 0.7mm en 3 cm lang meegegeven...

was wel nogal groot om in m'n buik te steken, mag dit geen maatje kleiner zijn ? iemand ?

Ikzelf doe met 0,5 op 16mm in mn schouder


Grotere naalden durf ik gewoon niet :roflol:
 
Ik ben gestopt met die B12 want ik kreeg er serieuze acne van vooral op mijn schouders en hals van die grote rode puisten.Ik dacht eerst niet aan die B12 maar na wat onderzoek via Google blijkt het weldegelijk mogelijk te zijn.Niet meer mij dus die shizzle.

Dat sucks hoe lang had je het gebruikt? Had je er wel baar bij of heb je het niet lang genoeg daarvoor gebruikt om dat te kunnen concluderen?

Dat sucks zeker,nog meer jongens die dit ervaren ?
Big T ?
 
ik had puisten op mijn hals... zeg maar een beetje in dat scheergebied links.. had een maand gebruikt en dan om de dag een injectie gezet met een 0,25 x 6 naald en dan in mijn bovenbeen
 
Hoe moeilijk zouden huisartsen doen over het verstrekken van een recept B12 hier in NL?
 
héél moeilijk... ik had een vriendin (néé, niet die finseheks!) die chronisch vermoeid was gebleven na een beroerte.... kreeg ze echt niet... gaat wel weer over..
 
een maatje van me woont in belgie, neemt het voor me mee.... 7,50 euro voor 10 ampullen
 
Sjit... wordt een tripje Zuiderbuur binnenkort dus..
 
Hoe moeilijk zouden huisartsen doen over het verstrekken van een recept B12 hier in NL?

Ze doen niet moeilijk althans de mijne niet.Hij vondt de argumenten waarom zelfs wel aanvaardbaar en heb hem ook dit topic laten lezen,vondt hij wel intressant.
Maar B12 mee geven mag hij simpelweg niet tenzij je echt een tekort hebt aan de stof.
Hij wou me wel doorverwijzen naar een sportarts in Zwolle,waar ik geen gebruik van heb gemaakt overigens.
 
Ook vandaag 1e spuitje gezet. In het buikje. Op die bijsluiter staat dat je de 1e week iedere dag een ampulletje moet zetten. Maar als ik hier zo lees, is 1x per 2 dagen voldoende. Vraag me alleen of of het niet beter is om hem in de spier te zetten, in de schouder bijvoorbeeld. Ivm, nog betere opnames. Volgens die duitse apotheker moest ik dat niet doen, maar gewoon in het buikvet of aan de achterkant van de rug in het vet blijven zetten.
 
Je staat recht met een balpen in je hand, je laat je arm/hand naast je vallen in natuurlijke positie en waar je palm valt op je been teken je met de pen nu een circel van 3-4 cm diameter op je dijbeen. Je gaat nu zitten zodat de spieren ontspannen zijn. Met een insulinespuit zuig je de b12 op, tikt de lucht eruit, spuit nog ff tot het laatste beetje lucht eruit is. Je neemt de spuit en prikt 'm binnen de afgetekende circel helemaal in de spier. Nu houd je met je linkerhand de spuit erin en met de andere hand aspireer je om te kijken of er bloed inkomt. Als het heel moeilijk gaat en je ziet niets dan heb je dus vacuum. Heb je bloed dan moet de spuit er weer uit en ergens anders in de buurt gezet worden. Als het ok is , kan je injecteren, niet te traag maar gewoon vlot. Nu neem je een watje dat vochtig is met ontsmettingsalcohol en houd dat tegen de naald en je vel, spuit er snel uit en watje op de prikplaats stevig drukken. Plakker erop en klaar.

Zou dit wel alleen doen als je weinig vet op je benen hebt, dus zeg minder dan 12% vet. Maar op die plaats is bij de meeste weinig vet te vinden.

Morgen deze maar eens proberen. Misschien beetje mierennken, maar ijdel als ik ben vind ik die injectiespots toch vervelend. Vooral op je buik. Ziet niet uit die bruine vlek. Is het niet beter om gewoon in je bil te zetten?

Vraag: Als men dus in de spier zet dan is het rood gearceerde stuk uit de tekst van BigT het ideaal plaatje?
 
Ga waarschijnlijk deze week zoniet de volgende week met de injects beginnen.
Ik kan straks goed bepalen wat beter werkt Jarrow of injects,dit omdat ik Jarrow veel gebruikt heb.
Ik verwacht meer van de injects.

Evaring met Jarrow Methyl B12 - 2xpd 1000 mcg :

- Toename in eetlust.
- Energie
- Lichte pomp (soms,weet niet zeker of Jarrow b12 hier van de oorzaak was/is)

Zojuist de eerste inject gezet.... :)
 
Ik ga uit pure nieuwsgierigheid de B12 ook eens nemen. Echter wil ik niet gaan prikken door het gedoe. Daarenboven zal mijn vriendin dit aanzien als AAS met weeral een ruzie'tje als gevolg (stomme vrouwen altijd).:mad:

Daar ik het hele topic niet wil gaan doorzoeken, kan iemand me simpelweg zeggen of ik de tabs ook in de apo in België kan halen zonder voorschrift zoals de injects (of ligt er bij de apo enkel inject op stock)? Zoja, zijn er verschillende varianten in en dient mijn voorkeur hierin uit te gaan een een specifieke vorm????

Hoor het graag van jullie.

Grtz,
 
LOL, je vriendin is analfabeet ?

er staat toch duidelijk op de verpakking wat erin zit hoor.

tabs worden minder goed opgenomen, alhoewel je nu ook orale vormen hebt, die dit wel zouden doen.
 
Heb net een cyclus achter de ru met B-12,kon geen merkbare vershillen waarnemen.
Dus of het voor mij wekte of niet....Don't know!
Ik zal het misschien nog wel eens gebruiken na een kuur maar tussendoor niettes.
Het is wel spotgoedkoop....7,50 Eur voor 10 ampullen...ik zette 1 amp. eod dus doe je er 20 dagkes mee.
 
Back
Naar boven