XXL Nutrition

Vitamine B-12 - injecteerbaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbetert eetlust en spijsvertering, stimuleert de productie van rode bloedcellen, verbetert pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek (België)
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.

Mijn review:
Niet echt een normaal supplement omdat het in deze vorm doorgaans alleen bij deficiëntie als gevolg van ziekte wordt toegediend, maar omdat het beter werkt dan veel populaire supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit had zowel voor- als nadelen. Voordelen: meer vasculariteit, betere pomps en meer energie tijdens de training. Ik had ook de indruk dat het een positief effect had op de geest. Het nadeel: als je gaat diëten is het niet wenselijk dat je eetlust toeneemt. Dit probleem heb ik kunnen opvangen met een efedrine/cafeïne/yohimbine stack, wat de eetlust remt.

Na anderhalf tot twee weken merkte ik veranderingen op. Meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Ook meer energie en levenslust. Daarnaast een verbeterde spijsvertering. Cardio ging ook steeds beter (vermoedelijk door de verhoogde aanmaak van rode bloedcellen). Hierdoor kon ik bij de KT ook beter presteren.

De injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een insulinespuit makkelijk tot diep in de spier geraakt, voor een optimale opname. Dosis: 1 injectie om de andere dag (is meer dan voldoende).

Wat mij betreft een aanrader. Het is mogelijk dat je het in Nederland niet zonder voorschrift kan kopen. In Belgie doen de meeste apotheken er niet moeilijk over.

Vitamin_B12_Injection.jpg
 
Ik wilde het ook gebruiken in de cut met een stacker met ephe, die stacker heb ik nu, maar weet je een ''adresje'' waar ik b12 in nederland kan krijgen?
 
1 inject om de dag.

wat is dan de hoeveelheid b12 in één inject?
 
Dus als ik het begrijp kun je b-12 met insuline naald gebruiken. Toch?
 
kan iemand ook zeggen HOE je moet injecteren?, dus gewoon met de naald er volledig injammen?

maakt het een verschil uit of je de tabs neemt?
 
2hard2die zei:
1 inject om de dag.

wat is dan de hoeveelheid b12 in één inject?

1ml om de dag. gedurende 2 weken en dan 2 weken niets...

Cagri51 zei:
Dus als ik het begrijp kun je b-12 met insuline naald gebruiken. Toch?

ja idd, kleine insuline naald van 1ml.

roxxe zei:
kan iemand ook zeggen HOE je moet injecteren?, dus gewoon met de naald er volledig injammen?

maakt het een verschil uit of je de tabs neemt?

ja, in je schouder of je quads. verschil met tabs is dat er hier alles rechtstreeks opgenomen word. bij tabs gaat er enorm veel verloren dacht ik.
 
Morgen ga ik gelijk zo'n spuiten gaan halen hier in het vrije België.
 
Klinkt ideaal voor in de bulk als ecto zijnde, maar doet het ook wat voor je kracht en is het ook in Nederland verkrijgbaar?
Ik zie dat het ook voor lange duursporten goed is, heb echter liever wat witte spiervezels
 
ll cool j zei:
Klinkt ideaal voor in de bulk als ecto zijnde, maar doet het ook wat voor je kracht en is het ook in Nederland verkrijgbaar?
Ik zie dat het ook voor lange duursporten goed is, heb echter liever wat witte spiervezels

Volgens mij is het alleen op recept verkrijgbaar. Anders moet je ff bij een Belgische apo langsgaan.
 
Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook.

Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland
 
ccnp zei:
Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook.

Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland

Kun je het in Duitsland ook simpel bij de apotheek krijgen? Dan kan ik weleens iemand wat mee laten nemen.
 
Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen.
 
Esperantisto zei:
Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen.

Bedoel je dan deze?
 
Ja, er is ook een 1000 microgram variant maar de eerstvolgende zending bevat alleen 5000 microgram. Lost onder de tong op en wordt onmiddellijk in de bloedbaan opgenomen.
 
Esperantisto zei:
Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen.

als dat echt zo goed werkt, waarom is dat dan niet op recept? En hoeveel van die dingen moet je innemen wil je (bijna) dezelfde effecten krijgen als injects?
 
Esperantisto zei:
Ja, er is ook een 1000 microgram variant maar de eerstvolgende zending bevat alleen 5000 microgram. Lost onder de tong op en wordt onmiddellijk in de bloedbaan opgenomen.

Dat zeg je alleen maar omdat je het zelf verkoopt.:rolleyes: Niets kan tegen injects op.
 
Ik heb dat van Esperantisto nog niet gebruikt dus ik ga niet beweren dat het beter of minder werkt. Maar voel me persoonlijk goed bij die injects, zit er ook helemaal niet mee in want duurt bijna even lang als pilletje slikken bij mij :) Maar ik zou wel willen dat deze thread/review niet weer een discussie wordt tussen injects en tabs.
 
Met injects is niets mis mee qua effect, behalve dan dat het een enorm gedoe is om te moeten prikken en het ook niet echt goedkoop is.
 
maniac zei:
Kun je het in Duitsland ook simpel bij de apotheek krijgen? Dan kan ik weleens iemand wat mee laten nemen.
Je kan ze ook gewoon bestellen op internet:
http://www.1-apo.de/

zoeken op b12 depot :)
 
Interessante en heldere review over een interessant product.
Nam bij jou (en andere gebruikers) je eetlust erg toe? Dat zie ik namelijk echt als een behoorlijk nadeel.
 
Back
Naar boven