XXL Nutrition

Vitamine b inject

Bezoekers in dit topic

nilsjei1234

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 nov 2002
Berichten
1.580
Waardering
0
Iemand hier ervaring mee?

En zo ja wat voor voordelen heeft dit als je het vergelijkt met supplementatie van gewone vitamine b

en hoe duur is het etc?
 
Het lijkt mij wel een betere manier zo kun je als je weet wat je dagelijkse behoefte aan deze vit. is precies afmeten en dus niet teveel binnen krijgen
 
Is 100 maal beter dan vitamines B oraal
zeker als je kuurt omdat het de lever dan niet xtra gaat belasten.
Ik ben niet zeker maar ik geloof dat 't ongeveer tussen de 8 en 12 euro varieert, moet je bij je dealer eens horen.

greetz
 
Kan je dat in je dij of bil injecteren?
ben ook aan het denken het nemen :)
kan je spuiten en naalden vrij in een belgische apotheker krijgen?
 
als je vlak bij duitlsland woont moet je gewoon ff de apotheek binnen wippen daar hebben ze het gewoon voor je. de depot versie kost maar een eurootje of 10 voor 10 stuks
 
spuiten en naalden kun je zonder problemen krijgen in belgie, ze bekijken je soms wel raar maar who give's a ****
 
Ik heb de prijs eens opgezocht, (hoop dat ik hier nu geen afstraffing voor krijg), maar volgens mij betaal je voor de mix ongeveer 15 euro per 4 amps en voor de b12 9 euro voor 3 amps (ongeveer he, hangt af van verkoper/site)
 
Originally posted by enrico
Kan je dat in je dij of bil injecteren?
ben ook aan het denken het nemen :)
kan je spuiten en naalden vrij in een belgische apotheker krijgen?
Kan in bil indien naald lang genoeg. Kan elders ook, maar doet dan meer pijn en de opname is minder goed.

Spuiten en naallden kan je vrij krijgen in 99% van alle Belgische apo's
 
Hmm, interessant.
 
Vooral ja, en je voelt je wat actiever, iets betere uithouding ook.

Maar zoals bij elk supplement: verwacht geen wonderen.
 
vitamine B injecteren? kan je dat niet gewoon eten ? netals VIT C enz?

en waarom is Vit B zo essentieel voor een bb-er? ..
 
wat admin zegt, verbeterd de eetlust en beter uithoudingsvermogen. maw je voelt je er lekker bij
 
Hmm..ben wel heel nieuwsgierig geworden. Is het ook een must voor de tijd na de kuur?
 
Geen must, wel een goede optie om je eetlust hoger te houden lijkt mij.
 
Back
Naar boven