AndroidHealthClinic

vitamine b12 ampullen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anavar

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2010
Berichten
119
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
weet iemand een website waar ik injecteerbare vitamine b12 kan bestellen? kan het met google zo 123 niet vinden. het is gewoon legaal dus zou geen probleem moeten zijn.

alvast bedankt.
 
Het is ook geen AAS. In belgie gewoon bij de apotheek dacht ik en in NL geen idee?
 
het is idd geen aas. maar ik zoek de injecteerbare vorm, dus ik dacht dat dit wel de juiste sectie om daar naar te vragen.

ik heb geen zin om het bij de apotheek te halen, daar kreeg ik ook al een hele hoop vragen toen ik naalden ging halen.
 
Dan maak je maar zin.
 
  • Like
Waarderingen: D77
er zal toch vast wel een webshop zijn die dat soort dingen verkoopt? zodra je over zelf injecteren begint worden veel mensen nogal panisch.
 
Ik kreeg het gewoon vrij bij de apotheek, samen met slin spuitjes. No questions asked.
 
je bent aan het zeveren kerel. ik ga het regelmatig bij de apotheker halen. ik haal het bij verschillende apothekers. ik vraag ook de spuitjes en ze doen daar helemaal niet moeilijk over. hoeveel keer ben ik al geen spuitjes gaan halen bij apothekers. volgens mij ben jij gewoon bang om een apotheker binnen te stappen. en nee, je vindt het niet in ee webshop. waarom zouden zij iets verkopen dat je gewoon bij de apotheker kan halen.
 
je bent aan het zeveren kerel. ik ga het regelmatig bij de apotheker halen. ik haal het bij verschillende apothekers. ik vraag ook de spuitjes en ze doen daar helemaal niet moeilijk over. hoeveel keer ben ik al geen spuitjes gaan halen bij apothekers. volgens mij ben jij gewoon bang om een apotheker binnen te stappen. en nee, je vindt het niet in ee webshop. waarom zouden zij iets verkopen dat je gewoon bij de apotheker kan halen.

je kunt wel meer dingen bij een webshop kopen die je ook gewoon in de apotheek kunt kopen. toen ik een tijd geleden spuiten en naalden ging halen kreeg wel allerlei vragen en daar heb ik gewoon geen zin in. maar goed, kennelijk is het geen probleem om injecteerbare vit b12 te kopen dus ga ik morgen wel ff langs de apotheek.
 
welke voordelen hangen er aan de injecteerbare vorm?
 
je kunt wel meer dingen bij een webshop kopen die je ook gewoon in de apotheek kunt kopen. toen ik een tijd geleden spuiten en naalden ging halen kreeg wel allerlei vragen en daar heb ik gewoon geen zin in. maar goed, kennelijk is het geen probleem om injecteerbare vit b12 te kopen dus ga ik morgen wel ff langs de apotheek.
Wat maakt het uit als ze iets vragen dan? Als je voor AAS spuiten gaat halen is misschien een ander verhaal, maar dit is gewoon volstrekt legaal dus wat maak je je druk
 
kan je dit ook gwn bij de apotheek in NL halen? Krijg wel spuiten(gratis) en naalden(betaald) mee
 
ik krijg het gewoon van mijn dokter (gisteren nog een doosje van 5 opgehaald bij apotheek), . En dat gewoon in Nederland
ps is wel een belgische huisarts die het voorschrijft:D
 
je kunt wel meer dingen bij een webshop kopen die je ook gewoon in de apotheek kunt kopen. toen ik een tijd geleden spuiten en naalden ging halen kreeg wel allerlei vragen en daar heb ik gewoon geen zin in. maar goed, kennelijk is het geen probleem om injecteerbare vit b12 te kopen dus ga ik morgen wel ff langs de apotheek.
bij de apotheker vraag je gewoon B12 van het merk Sterop of je vraagt een doosje Neurobion (B1-B6-B12) maar dan heb je wel spuitjes van 5ml nodig want er zit 3ml in een ampul. Neurobion moet je wel thuis in de ijskast bewaren en moet intramusculair ingespoten worden. B12 van Sterop mag je op kamertemperatuur bewaren en kun je ook met dunne naald in je buikvet injecteren. Mag ook intramusculair.
 
B12 injecties legaal tegenwoordig? Ik dacht dat je die alleen op recept kon krijgen... Ben altijd wel geïnteresseerd geweest in die inject B12.. Even een abbo'tje op dit topic!
 
bij de apotheker vraag je gewoon B12 van het merk Sterop of je vraagt een doosje Neurobion (B1-B6-B12) maar dan heb je wel spuitjes van 5ml nodig want er zit 3ml in een ampul. Neurobion moet je wel thuis in de ijskast bewaren en moet intramusculair ingespoten worden. B12 van Sterop mag je op kamertemperatuur bewaren en kun je ook met dunne naald in je buikvet injecteren. Mag ook intramusculair.

Bij welke apotheek haal je dit dan?
Mag ook via PM. M'n dokter wil het niet voor schrijven en om nou Belgie te tuffen elke keer...
 
B12 injecties legaal tegenwoordig? Ik dacht dat je die alleen op recept kon krijgen... Ben altijd wel geïnteresseerd geweest in die inject B12.. Even een abbo'tje op dit topic!

in Belgie. In Nederland heb je volgens mij een voorschrift van de dokter nodig.
 
Back
Naar boven