XXL Nutrition

vitamine b12 ampullen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik weet het niet zeker maar volgens mij is deze injecteerbaar???

http://www.dokteronline.com/vitamine-b12/
Dat is de B12 van Sterop die ze bij de apotheker verkopen. Is wel duur bij dokteronline. Is volgens mij nog geen 5 euro voor 5 ampullen bij de apotheker. En dat er op het einde staat dat dit product gekoeld moet vervoerd worden is niet waar. Gewoon op kamertemperatuur. Bij de apotheker staan ze ook gewoon in de rekken.

---------- Post toegevoegd Thu 25 Aug 2011 om 15:20 ----------

Bij welke apotheek haal je dit dan?
Mag ook via PM. M'n dokter wil het niet voor schrijven en om nou Belgie te tuffen elke keer...

Ik woon in Belgie. In NL zal je het niet krijgen.
 
B12 van Sterop kost idd €8,- per 10 ampullen.(in belgië)

Ik snap niet dat sommige apothekers vragen gaan stellen bij aankoop van legale spullen. Of het moet zijn om zeker te zijn dat je weet hoe ze te gebruiken. Ik kan hier niet over meepraten, want volgens mij heb ik de liefste apotheekster(goed nederlands?) van België.
 
1 ampul is 1000 mcg? (1cc?) ???
 
welke voordelen hangen er aan de injecteerbare vorm?

de spuiten worden idd beter opgenomen
en de dokter zet de b12 spuiten als je lichaam geen b12 kan opnemen uit voeding of vitaminepillen.
 
Ben toevallig deze week begonnen met b12-injecties.

Ze hadden enkel doosjes met 3 ampullen (Sterop) voor +/- 3,5€.
Heb er dan 6 gekocht, meer hadden ze niet. De naalden, spuiten en ontsmettingsalcohol erbij gekocht, er werd totaal niet moeilijk over gedaan.

Ik injecteer om de 2 dagen, als het werkt ben ik van plan het minstens 2 maanden te gebruiken, heb al verschillende malen gelezen dat gebruikers geen vermindering van effect merken.
 
Oh dat valt me mee, ik heb juist vaak gelezen dat er wel vermindering van effect optreed na een week of wat. De meeste cyclelen in 2 weken on, 2 weken off.. Tenminste, voor zover ik gelezen heb. Ik moet bekennen dat ik er geen diepgravende research naar gedaan heb. ;)
 
Oh dat valt me mee, ik heb juist vaak gelezen dat er wel vermindering van effect optreed na een week of wat. De meeste cyclelen in 2 weken on, 2 weken off.. Tenminste, voor zover ik gelezen heb. Ik moet bekennen dat ik er geen diepgravende research naar gedaan heb. ;)
Veel mensen cyclen idd 2 weken on/ 2 weken off. Het duurt echter meestal een week eer de effecten merkbaar worden, dan vind ik 2 weken veel te kort.

Aangezien ik verscheidene keren had gelezen dat langer geen probleem is, ga ik dit zeker proberen.

Ik wil gerust mijn bevindingen hier neerzetten, maar dat zal dus nog een paar maanden moeten wachten;).
 
het is idd geen aas. maar ik zoek de injecteerbare vorm, dus ik dacht dat dit wel de juiste sectie om daar naar te vragen.

ik heb geen zin om het bij de apotheek te halen, daar kreeg ik ook al een hele hoop vragen toen ik naalden ging halen.

Sommige gasten gebruiken juist B12 als smoes om naalden te halen bij apo.
Maar je kan ook gewoon zeggen dat je bloedarmoede heb. Dan heeft pillen slikken geen zin, dat moeten ze weten. Pernicieuze Anemie
 
ik maak mij daar niet druk over. als ze het niet willen geven, ga ik gewoon bij de volgende apotheker. in Spanje liep ik vroeger alle apothekers in een stad af om proviron te halen. sommigen gaven het wel, sommigen niet.
 
Jullie nederlanders lopen toch altijd hoog op met jullie drugs en roid wetgeving maar voor een spuitje of 10 ampjes b12 sidder en beef.
 
Ben nu 2 weken bezig maar voel er absoluut niets van. Had er toch wel wat meer van verwacht...
 
Ben nu 2 weken bezig maar voel er absoluut niets van. Had er toch wel wat meer van verwacht...

Hoeveel en hoevaak injecteer je? Ik wil het binnenkort ook is proberen.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 22:55 ----------

Edit: Ik zie het een paar posts hierboven al staan..
 
Ja wat verwacht je er eigenlijk van het is gewoon b12 niks meer zijn geen roids ofzo begrijp niet waarrom iedereen erzoveel van verwacht
 
Inderdaad, wat verwacht je er dan van?

Behalve wat extra energie en meer eetlust gaat het niks doen.
 
Tuurlijk, maar zelfs dat merkte ik totaal niet. Ik moet wel zeggen dat het me opvalt dat ik nog veel energie heb als ik thuis kom.
Ik ben meestal nogal moe na een werkdag en heb dan erg weinig zin om te trainen, maar de laatste dagen heb ik hier geen last meer van.

Misschien dat het nu toch wat begint te werken... Ik blijf het iig nog 2 weken injecteren.
 
Back
Naar boven