AndroidHealthClinic

Vitamine B12 injects log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ little me : als ik nu die b12 ga hale , moet ik dan ook ineens die B-complex hale of is dat iets dat jij persoonlijk nodig had ?, ga er morge eens achter horen want hoboken en apotheken :P ni veel soeps
 
met betere vasculariteit, wordt daarmee de doorbloeding bedoeld, of dat de aders duidelijker zichtbaar worden :o .

Ook: maakt het uit op welke manier je Vit. B12 neemt? Bij mij zit het in mn shakes verwerkt bvb, kan ik daar dan ook iets van merken?
 
wimmos zei:
met betere vasculariteit, wordt daarmee de doorbloeding bedoeld, of dat de aders duidelijker zichtbaar worden :o .
Ja hoewel ik zelf niet het idee had dat het door de B12 kwam.
Aangezien ik het in de cut gebruikte en je dan toch wel vasculairder word...
Ook: maakt het uit op welke manier je Vit. B12 neemt? Bij mij zit het in mn shakes verwerkt bvb, kan ik daar dan ook iets van merken?
Denk het niet. Ten eerste is het oraal en ten tweede hoogst waarschijnlijk niet zo'n hoge dosis als een inject.
 
wim1988 zei:
@ little me : als ik nu die b12 ga hale , moet ik dan ook ineens die B-complex hale of is dat iets dat jij persoonlijk nodig had ?, ga er morge eens achter horen want hoboken en apotheken :P ni veel soeps

de b familie heeft elkaar nodig om effect te hebben
 
Santino88 zei:
Kan je ff wat info verschaffen over die naalden, spuiten etc...

staat toch allemaal in het topic ;)
 
Santino88 zei:
Ja dat heb ik gelezen maar heb je nog wat 'extra' info daarover weet er namelijk geen reet over. :sob:

over wat dan juist ?
 
Santino88 zei:
Bv de lengte van de naalden? Heb hier verschillende dingen gelezen. Moet toch weten wat ik moet vragen bij die Apotheek ;)

Heb je soms een voorbeeld hoe je die spuit correct moet vullen? :o

Anders stuur je maar ff een PM met wat info.

Anders en dat is niet slecht bedoeld hoor ga je je gewoon eens langs je huisarts en vraag hem of hij het een keer wil voordoen . Slin naalden zijn volgens mij van vaste lengte omdat het gewoon onderhuids word gezet .

Je apotheek als het een goede is kan het je ook wel uitleggen als je de spullen gaat halen .
 
B12 van Sterop wordt gewoon subcutaan gezet. Ik had het vroeger (2006) over spuiten die bestonden uit (B1, B6 en B12) en die moesten intramusculair gezet worden.
 
Back
Naar boven