AndroidHealthClinic

Vitamine B12 injects log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Little Me

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 jun 2005
Berichten
2.664
Waardering
1
Vandaag bij de apotheek 10 ampules vitamine B12 van Sterop gaan halen .
1 ampule van 1ml bevat 1mg vitamine B12 .

Na het lezen van Big T zijn verhaal over B12 wou ik het zelf wel eens testen en dus zal ik er maar eens een logje op nahouden .

Aangezien je ooit " moet " beginnen prikken is dit misschien een mooie oefening om mee van start te gaan . :D

Om het voor de mensen die het misschien ook wel eens willen doen handig te maken zal ik ook ineens het verschil testen tussen SC en IM . Mocht het inderdaad weinig verschil geven in ervaring opteer ik wel voor SC .

Ik heb niet voor slin spuitjes gekozen want dat vond de juf in de apotheek blijkbaar nogal raar , dus haal ik deze volgende week wel in een andere en begin ik vandaag gewoon met IM .

Ik hou jullie op de hoogte en hoop die verschrikkelijke honger snel tegen te komen want dit weer 29° ( in belgenland ) is een killer voor mijn eetlust .


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Interessant man. Veel succes! :thumbs:
 
ik ben ook wel benieuwd. succes ermee
 
Ik bemerkte alleen een toename van energie:)
Maar iig veel succes:thumbs: maar ik denk niet dat je er zoveel
van merkt dat het een log waard is;)
 
Mugje zei:
Ik bemerkte alleen een toename van energie:)
Maar iig veel succes:thumbs: maar ik denk niet dat je er zoveel
van merkt dat het een log waard is;)

Tja daarom dat ik niet ineens haar hele schuif heb leeggekocht ;)

De toekomst zal het uitwijzen , het heeft in ieder geval wel een zeer positieve invloed op nog meerdere zaken zoals je zenuwen en je hersens .
Je moet ook panthoteenzuur bijnemen voor een betere werking .
 
post es paar pics van je spuitjuhs
 
en waar injecteer je ? drink je ze ook?
 
ik heb deze ook ng steeds.leuke proef die je gaat doen, echt tof
hoeveel dagen doe je dan sc en im apart? laat je een periode tussen?
 
klempic zei:
ik heb deze ook ng steeds.leuke proef die je gaat doen, echt tof
hoeveel dagen doe je dan sc en im apart? laat je een periode tussen?

Ik heb nu na het verkrijgen van de verkeerde IM spuiten ( naald van 4 cm ) slin spuitjes genomen . En heb het gewoon SC gezet in men buik .
Na een drietal uur begon ik toch al een gevoel te krijgen van meer energie ( kan uiteraard in het hoofdje zitten ) . Iig geen goed plan om ze 's avonds te zetten denk ik .

Ga nu morgenvroeg nog eentje zetten en zo elke dag tot ze alle 10 op zijn . Dan een weekje wachten en dan 10 IM .
 
18fitie zei:
succes man, ben benieuwd

Ik ook eigenlijk , heb net de tweede gezet .
Ondertussen ook nog een hoop over opgezocht op internet en moet zeggen dat ik eigenlijk niets dat goed lees hierover .

Zal later op de dag nog wel enkele passages posten .
 
Leuk logje, ben benieuwd of het naast je hongergevoel nog meer effecten met zioch meebrengt.

Succes :thumbup:
 
Juist gaan trainen , biceps / triceps / onderarmen .

Ervaarde toch meer energie en een betere pomp , ook blijft de pomp langer aanwezig dan anders .:D Meer sets gedaan dan anders en sneller herstel tussen de sets .( kan natuurlijk placebo effect zijn )

Hongergevoel nog niets van opgemerkt .:mad:
 
placebo bro:D
 
Mugje zei:

Meer honger ervaar ik niet maar ik kan wel meer eten ???

Dus niet dat ik meer drang heb naar eten maar eens ik begin blijf ik eten , heb ook de indruk dat ik een stuk rustiger ben dan voordien .

Maar ja dat is wel een normaal effect van hoge dosisen vit B .

Niks dan goeds dus :D
 
ben benieuwd, wat koste het?
 
AlexT zei:
ben benieuwd, wat koste het?


Nog geen 10 € met slin spuitjes bij , dus een 30 € per maand zoiets .
 
je zet ze elke dag? ik heb ze om de dag IM gezet en dat ging super,en ging dan ook nog es dubbel zo lang mee,think about it ;).

na de 3de inject begon ik al trug m'n aders over m'n onderarmen te zien, supersup!
 
Hey goed man deze log, keep us posted!


Ik wil het ook eens gaan doen, wellicht dat ik al vlot langs de Belgen ga rijden :).

Succes!
 
Back
Naar boven