Fitness Seller

Vitamine B12 injects log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zal aankomende vrijdag waarschijnlijk de resultaten van m,n laatste bloedonderzoek binnen krijgen en dan zal ik hier wel ff de waardes posten van B12,B6 enz. na een 2 maanden cycle van 2on/2off.

Misschien leuk voor diegenen die willen weten wat het met je bloedspiegel doet.
 
Ben benieuwd Pure tech! Ik gebruik zelf de depotversie, wekelijks 1x spuiten en merk wel iets. Ik vind het wel een aardige prijs kwaliteit verhouding hebben.

Nou was ik zelf nog benieuwd na andere injecten, van andere B vitamines, o.a. B1/B6/B12 combi of Foliumzuur e.d. ? Iemand ervaring?

Ben overigens na duitsland geweest, in gronau, denk ff wat vit b12 injects halen, NOT overal moesten ze het "bestellen" OF dbb is na duitsland geweest om de apotheke leeg te halen of ze hebben het niet echt voorraadig.. iig een TIP om het via internet te bestellen (NLers)..geen id hoe het in belgië is..
 
Vit B12 inject is nooit echt veel op vooraad in apotheken klopt.
Meestal vragen ze hoeveel je wilt en bestellen ze het voor je en dan is het de andere dag in huis.

Op je 2e vraag: Ik heb zelf een combi van B12.B6 B1 van MERCK en vooral B6 word nogal eens vergeten door een hoop mensen.
Voor mij deze combi omdat ik in een kuur veel vraag van m,n gestel.
Kost een paar euris meer maar dan heb je wel wat.
Ik geloof 7.45 euries

Hier nog een link voor diegenen die wat meer over B12 willen weten.

[Link niet meer beschikbaar]

Let op bij gebruik van vit B6 moet je wel oppassen voor overdosering dit integenstelling tot B12.
Hier een link naar de medische site van Merck.
zoek naar vitamine B12

Merck Manual
 
Ik stel mijn vraag hier maar, maar ik heb ook nog heel wat B12 ampullen over en injectie gear. Kan ik met een slin(insuline) naaldje in mijn schouder injecteren?
 
martie zei:
Ik stel mijn vraag hier maar, maar ik heb ook nog heel wat B12 ampullen over en injectie gear. Kan ik met een slin(insuline) naaldje in mijn schouder injecteren?

Natuurlijk kan dat . Maar ik zou het eerder in je been ofzo doen dan .
 
martie zei:
met slinnaald in de been?

Is ook gewoon in de spier , bij mij ligt die wel direct onder men vel :D . Indien dit niet zo is ja schouden dan ofzo .:D

Of zet ze gewoon SC , ik merk alvast geen verschil tussen de twee ...
 
Vandaag de uitslag van m,n bloedtest met oa Vit ed hier zal ik enkel de vit waardes plaatsen.
Zoals beloofd hier de bloedwaardes van B12,B6 en B1.

Vit B1: 60/120 nmoll/l _________ 118 nmoll/l
Vit B6: 35/110 nmoll/l _________ 103 nmoll/l
Vit B12 130/700 pmoll/l ________ 738 pmoll/l

Deze waardes zijn na een cycle van 2 maanden van 4 weken on 4 weken off.
Zoals je ziet zitten de waardes goed op het max en zullen na verloop geleidelijk aan zakken.
 
Update @Little me
Hoe staan de zaken er nu voor,wat is je ervaring nu met vit B12 na een maand.
 
nijntje zei:
Ben benieuwd Pure tech! Ik gebruik zelf de depotversie, wekelijks 1x spuiten en merk wel iets. Ik vind het wel een aardige prijs kwaliteit verhouding hebben.

Nou was ik zelf nog benieuwd na andere injecten, van andere B vitamines, o.a. B1/B6/B12 combi of Foliumzuur e.d. ? Iemand ervaring?

Ben overigens na duitsland geweest, in gronau, denk ff wat vit b12 injects halen, NOT overal moesten ze het "bestellen" OF dbb is na duitsland geweest om de apotheke leeg te halen of ze hebben het niet echt voorraadig.. iig een TIP om het via internet te bestellen (NLers)..geen id hoe het in belgië is..

Ik haal daar ook altijd mijn B12 , welke apo ga jij? ik antonius.
 
Heb B12 van Fortaneurin liggen. Iemand hier ervaring mee??
 
Ik was nu al een weekje gestopt met zowel de injects als de gewone b complex tabletten en denk dat ik alweer door men voorraad zit want ik voel wel degelijk het verschil .
 
Little Me zei:
Ik was nu al een weekje gestopt met zowel de injects als de gewone b complex tabletten en denk dat ik alweer door men voorraad zit want ik voel wel degelijk het verschil .

Had je nog goede eetlust?
 
martie zei:
Had je nog goede eetlust?

Toch minder maar dit kan ook komen doordat ik eigenlijk sinds een dag of 8 met alle suplementen gestopt ben .

Dus geen visolie meer alsook multivitaminen , creatine en b complex .

Sinds vandaag weer een fitter dagje gehad .
 
Little Me zei:
Toch minder maar dit kan ook komen doordat ik eigenlijk sinds een dag of 8 met alle suplementen gestopt ben .

Dus geen visolie meer alsook multivitaminen , creatine en b complex .

Sinds vandaag weer een fitter dagje gehad .

Jammer bro, heb jij trouwens nog wat gemerkt van de toenemende spier hardheid? Ik lees in T zn FAQ en wat reviews op internet dat mensen dat ondervonden.
 
martie zei:
Jammer bro, heb jij trouwens nog wat gemerkt van de toenemende spier hardheid? Ik lees in T zn FAQ en wat reviews op internet dat mensen dat ondervonden.

Betere doorbloeding is er zeker na enkele dagen . Dus zal dit ook resulteren in een betere pomp . Maar aangezien ik ook creatine neem / nam kan je daar niet echt op voort gaan .

Nog een weekje niks en dan begin ik weer met de suplementen .
 
robinmike zei:
Heb B12 van Fortaneurin liggen. Iemand hier ervaring mee??

B1-B6-B12: bestaan 2 versies van 2ml en 3ml (hoger gedoseerd). fortaneurin bevat veel meer B12 dan neurobion of sterop. ik dacht zelfs 10 keer zoveel (10000mcg). om de week of om de twee weken een spuitje zal wel genoeg zijn. ik kan het niet meer krijgen bij de apotheek. ze zeiden mij dat het voorlopig uit de handel genomen is. volgens mij omdat zoveel B12 in een dosis niet nodig is. ik nam het wel is. om de week zette ik een fortaneurin tot het doosje op was.
 
Ik haal het in Zelzate 2 mg ampul ....
Maar die man had er weinig klanten voor , dus ga ik over op de neurobion .
Ik kan door mijn maagverkleinig al weining voedinstoffen normaal binnen krijgen .
Maar ik merk een ****ing verschil of ik hem zet of niet .
Ben er een maand geleden mee begonnen , en ik moet zeggen ik heb meer energie .
Ik slaap minder , normaal lag ik al om 9 uur in coma .
En nu kan ik tot 11 uur meedoen .
Zelf zet ik hem of ik mijn bilspier buitenste kwadrant of bovenbeen .d
 
skydirk zei:
B1-B6-B12: bestaan 2 versies van 2ml en 3ml (hoger gedoseerd). fortaneurin bevat veel meer B12 dan neurobion of sterop. ik dacht zelfs 10 keer zoveel (10000mcg). om de week of om de twee weken een spuitje zal wel genoeg zijn. ik kan het niet meer krijgen bij de apotheek. ze zeiden mij dat het voorlopig uit de handel genomen is. volgens mij omdat zoveel B12 in een dosis niet nodig is. ik nam het wel is. om de week zette ik een fortaneurin tot het doosje op was.


Deze versie wordt normaal gesproken maar 4x per jaar gezet.
Voornamelijk bij mensen met een maagdarmstoornis of zeer erstige tekorten.
Neem gewoon de 1000mcg dat is voldoende.Uiteraard zal je in of na een zware kuur deze best 1x pw kunnen zetten voor 4 weken.
Met 2000mcg weet je zeker dat de boel weer op peil is ,maar nogmaals pas op met de B6 voor overdosering.
 
Pure_tech zei:
Deze versie wordt normaal gesproken maar 4x per jaar gezet.
Voornamelijk bij mensen met een maagdarmstoornis of zeer erstige tekorten.
Neem gewoon de 1000mcg dat is voldoende.Uiteraard zal je in of na een zware kuur deze best 1x pw kunnen zetten voor 4 weken.
Met 2000mcg weet je zeker dat de boel weer op peil is ,maar nogmaals pas op met de B6 voor overdosering.

mijn leverancier had al gezegd dat hij heel sterk was, maar dat hij zo sterk was had ik niet verwacht. Dus dat is oppassen geblazen.:rolleyes:
 
Back
Naar boven