AndroidHealthClinic

Vitamine B12 injects log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb me juist ook 4 doosjes van 10 ampullen gekocht bij de apotheker en zijn idd vrij verkrijgbaar :D
Ben eens benieuwd wat het gaat doen, kom net uit een test-e, tren-a, winstrol cycle...
keep you posted...
Thanks voor info, nice topic!!! :cool:
 
killerbear zei:
Heb me juist ook 4 doosjes van 10 ampullen gekocht bij de apotheker en zijn idd vrij verkrijgbaar :D
Ben eens benieuwd wat het gaat doen, kom net uit een test-e, trenbolone-a, winstrol cycle...
keep you posted...
Thanks voor info, nice topic!!! :cool:

Gewoon 1 ampul per dag zeker ? SC of IM ?
 
ik ben er nu een maand mee bezig..

Pak maandag en donderdag 3ml (merck). Moet zeggen dat ik er wat harder uit zie en je hebt meer energie. Ook heb ik minder moeite met de grote hoeveelheid voedsel die ik naar binnen schuif.
Wat ik zo fijn van dit spul vind, is dat er helemaal geen bij werkingen aan zitten ,alleen als je er heel gevoelig voor bent zul je deze zeer zwak voelen. Ook je zenuwstelsen en de aanhechtingen van pezen en spieren hebben er baat bij, wat altijd mooi meegenomen is. Stop er snel mee voor een paar weken. Kijken of ik dan verschil merk..
 
robinmike zei:
mijn leverancier had al gezegd dat hij heel sterk was, maar dat hij zo sterk was had ik niet verwacht. Dus dat is oppassen geblazen.:rolleyes:


Dat valt oook wel weer mee ,ik zeg alleen maar dat bv een huisarts bij ziekte deze maar om de maand zet of per kwartaal.
Dat wil niet zeggen dat als je aant kuren bent dit niet 4 weken lang 3xpw kan doen.
 
Hmm dit wil ik ook wel eens proberen, maar wat moet ik vragen in de apo? Vit B12 om te injecteren? :s
 
NightStalker zei:
Hmm dit wil ik ook wel eens proberen, maar wat moet ik vragen in de apo? Vit B12 om te injecteren? :s

Ja ,
 
Ok dan ga ik maandag eens naar de apo en bestel er wat :D
 
Ik ben naar de apo geweest maar daar zei de mevrouw dat het uit de rekken gehaald is en het bijna niet meer verkocht word :S Dus ik kon het ook niet bestellen. Wat ze wel had was B-12 tabletten met ong dezelfde concentratie. Van het merk Now, 1tab is 1000mcg B-12 (100000% A.D.H). Ik heb vandaag al eentje geprobeert juist voor training, het enige wat ik merkte dat ik wat positiever loop en wat vriendelijk ben en minder gestresseerd. Ben benieuwd wat effect het zal hebben in paar weken.
 
NightStalker zei:
Ik ben naar de apo geweest maar daar zei de mevrouw dat het uit de rekken gehaald is en het bijna niet meer verkocht word :S Dus ik kon het ook niet bestellen. Wat ze wel had was B-12 tabletten met ong dezelfde concentratie. Van het merk Now, 1tab is 1000mcg B-12 (100000% A.D.H). Ik heb vandaag al eentje geprobeert juist voor training, het enige wat ik merkte dat ik wat positiever loop en wat vriendelijk ben en minder gestresseerd. Ben benieuwd wat effect het zal hebben in paar weken.

Is er bij jullie maar 1 apotheek dan ? Mooie verkooptruck weer , ja dat is passé neem dit dan maar . :rolleyes:
 
NightStalker zei:
Ik ben naar de apo geweest maar daar zei de mevrouw dat het uit de rekken gehaald is en het bijna niet meer verkocht word :S Dus ik kon het ook niet bestellen. Wat ze wel had was B-12 tabletten met ong dezelfde concentratie. Van het merk Now, 1tab is 1000mcg B-12 (100000% A.D.H). Ik heb vandaag al eentje geprobeert juist voor training, het enige wat ik merkte dat ik wat positiever loop en wat vriendelijk ben en minder gestresseerd. Ben benieuwd wat effect het zal hebben in paar weken.

Je word zelfs belazerd bij de apotheek, ze kunnen het zo voor je bestellen, paar uur later hebben ze het in de apo, ga anders naar een andere apotheek.
 
intressante verhalen, ik moet toch echt eens die meuk bestellen..
 
helpen zo'n B injecties ook voor aanmaak van meer rode bloedcellen? dat is zowat het enige dat mij er zou in kunnen aanspreken.
 
Zouden die tabs dezelfde werking hebben als die je injecteert? Wat is het verschil? Want van die tabs voel ik bijna nix :S
 
cyberstefke zei:
helpen zo'n B injecties ook voor aanmaak van meer rode bloedcellen? dat is zowat het enige dat mij er zou in kunnen aanspreken.

Ja het vermeerdert in zekere mate de hoeveelheid en ook de kwaliteit . Je moet het wel aanvullen met een gewone B-complex om een goede werking te verzekeren .
 
NightStalker zei:
Oh ok, zou dan toch beter eens achter die injects gaan, maar je moet dit elke dag injecteren? Dat is wel k*t :S

Valt goed mee ze , slin spuitje .

Je kan elke dag of eod .
 
Santino88 zei:
Wat bedoel je met SC en IM ?

Wat is het verschil tussen slin spuit en normale spuit?

SC = Subcutaan = Onderhuids
IM = Intramusculair = IN een spier

een slin spuitje is een spuit met een heel korte en dunne naald, goed voor SC zetten dus, maar IM wordt op plekken waar wat vet zit lastig. (glutes bijv.) Normale IM naalden voor glutes zijn 4cm lang en 0,38mm dik, beduidend groter dan slin naaldjes.
 
Santino88 zei:
Zijn ze nu eigenlik nog te krijgen in de Apotheek (België) want er is 1 of andere wet ingevoerd en Bv alfavit zou ook niet meer te koop zijn?

Vitamine B12 is gewoon vrij te verkrijgen in belgie.
 
Back
Naar boven