MuscleMeat

Vitamine B12 - Nature's Best

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Meer eetlust, Meer energie, betere pomps
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Dagelijks
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakloos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 x 2 per dag (inhoud: 100 stuks)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Dave Hawk van dit forum
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €7,39
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

De dag dat ik begon merkte ik nog niet veel, na 1 week begon ik vreselijk snel trek te krijgen, ook in snoepgoed maar die verleiding kon ik wel weerstaan:P.

Ik kreeg een betere pomp, aders werden wat groter en had tijdens mijn workout meer energie.

Ook ging ik de dag door met meer energie en ik sliep zelfs beter als ik voor het slapen 2 pilletjes nam. 1 pilletje bevat 8333% ADH.


Ik geef dit product zeker een 9 ... het bracht me een hoop voordelen en dat voor zo'n prijs.

vitamin-b12-natures-best.jpg
 
Hoe lang heb je het gebruikt?
 
Placebo effect.
 
Mars zei:
Placebo effect.

Nee hoor, ik merk duidelijk het verschil als ik het inneem. Ik kom ook nooit snel in slaap, na inname slaap ik vrijwel binnen 5 á 10 min. En mn pomp is ook duidelijk toegenomen en ben fitter en minder chagarijnig.
 
Is het een zuigtablet?

Zo niet dan heeft Mars gelijk.
 
ik gebruik zelf de injectie vorm maar zo overdreven heb ik het niet, ik heb iets meer trek dan normaal.
 
Dit riekt mijnsziens ook wel een beetje naar het placebo effect.

Volgens mij zijn het ook geen zuigtabletten maar gewoon pillen.
 
Ja, het zijn pillen, waarom werkt dit volgens jullie dan niet? Jullie hebben het nog geen eens geprobeerd.
 
martie zei:
Ja, het zijn pillen, waarom werkt dit volgens jullie dan niet? Jullie hebben het nog geen eens geprobeerd.

Omdat je zegt dat je in 5 a 10min slaapt en je het voor het slapen inneemt. Pillen hebben 20-60min nodig om in te werken. Vandaar de reacties van je medeforumleden. ;)
 
wat zal die gozer vanavond slecht slapen.. :(
 
Suat zei:
Omdat je zegt dat je in 5 a 10min slaapt en je het voor het slapen inneemt. Pillen hebben 20-60min nodig om in te werken. Vandaar de reacties van je medeforumleden. ;)

ja ik neem ze ook bij mn laatste ontbijt en die is meestal rond 9 a half 10 en ik slaap dan kruip ik kwart over 10 mn bed vaak in, ik weet trouwens ook niet of dat goede slapen van die vitamine b12 komt.
 
martie zei:
ja ik neem ze ook bij mn laatste ontbijt en die is meestal rond 9 a half 10 en ik slaap dan kruip ik kwart over 10 mn bed vaak in, ik weet trouwens ook niet of dat goede slapen van die vitamine b12 komt.

Vitamine B12 wordt niet goed opgenomen door je lichaam als je het inneemt in een normale tabletvorm. Waarom denk je dat mensen het injecteren??
 
maniac zei:
Vitamine B12 wordt niet goed opgenomen door je lichaam als je het inneemt in een normale tabletvorm. Waarom denk je dat mensen het injecteren??

gozer, lees is ff goed ik neem niet voor nix 2 tegelijkertijd 3 x per dag, en die van nature's best is heel erg hoog gedoseerd.
 
Klopt de injectvorm blijft altijd beter, maar deze B-12 werkt echter ook oraal
super. Train zelf 18 jaar naturel en boek er zelf nog steeds progressie mee
als ik wat meer energie en eetlust nodig heb;) .

Heel belangrijk is dus om je b-12 te verdelen over de dag in een aardige hoeveelheid, dan kun je aardig het effect van een depot versie benaderen.
Het spul is niet duur en de kwaliteit is hoog, heeeeerlijk:cool:.
 
martie zei:
gozer, lees is ff goed ik neem niet voor nix 2 tegelijkertijd 3 x per dag, en die van nature's best is heel erg hoog gedoseerd.

Ik ben nu te druk bezig om te zoeken, dus gebruik zelf ff de searchfunctie en je zult een hoop wijzer worden.
 
Dave Hawk zei:
Klopt de injectvorm blijft altijd beter, maar deze B-12 werkt echter ook oraal
super. Train zelf 18 jaar naturel en boek er zelf nog steeds progressie mee
als ik wat meer energie en eetlust nodig heb;) .

Heel belangrijk is dus om je b-12 te verdelen over de dag in een aardige hoeveelheid, dan kun je aardig het effect van een depot versie benaderen.
Het spul is niet duur en de kwaliteit is hoog, heeeeerlijk:cool:.

Deze Dave Hawk = pro gespierd en dat natural dus, neem maar aan dat hij er verstand van heeft.:rolleyes:
 
martie zei:
Deze Dave Hawk = pro gespierd en dat natural dus, neem maar aan dat hij er verstand van heeft.:rolleyes:

Goede genen is iets anders dan ergens verstand van hebben. Hard werken is iets anders dan ergens verstand van hebben. Goed gespierd zijn is iets anders dan er verstand van hebben.

Met alle respect voor Dave hoor!

Maar jij moet eens verder lezen voor je iets roept.
 
maniac zei:
Goede genen is iets anders dan ergens verstand van hebben. Hard werken is iets anders dan ergens verstand van hebben. Goed gespierd zijn is iets anders dan er verstand van hebben.

Met alle respect voor Dave hoor!

Maar jij moet eens verder lezen voor je iets roept.

Dude, ik zou zeggen, koop het is (moet je dave hawk maar ff pmén) en je merkt 't zelf. En het is volgens mij een niet veel gebruikte supplement op dit forum dat ik 1 van de enigste ben met dave hawk die dit gebruiken, en we merken er allebei wat van.

Ik erger me egt aan sommige mensen hier die denken dat ze alles weten over een product terwijl ze het nog nooit gebruikt hebben :S
 
Laatst bewerkt:
ik heb het zelf nooit gebruikt maar voor de jongens die het willen proberen ik was vaandag bij de tuinen ze hebben Daar een aanbieding vitaminie b12 van € 6,99 voor € 3,49
90 tableten
 
Back
Naar boven