MuscleMeat

vitamine b12 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bigboy25

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
535
Waardering
18
ff een vraagje ik heb vaker gehoord dat vit b12 goed is voor bb kan iemand hier meer over vertellen??

ik heb namelijk vit b12 injecties normale dosering is 1 spuit per maand.

is dit aan te raden om te gebruiken naast normale vitaminecaps. waar natuurlijk ook al wat b12 in zit?


alvast bedankt

groeten bigboy25.
 
Ik gebruik het zelf om mijn eetlust op te wekken en voor energie.
Maar niet met 1 spuit per maand!!
Ik gebruik 1-2ml per week als mijn eetlust niet geweldig is wat neerkomt op 5000mcg-10000mcg per week.
Kom er meestal wel weer een keer kilo van aan doordat eetlust weer toeneemt.
Tijdens bulken handig voor mij dus.

Of dit is aan te raden naast normale vitaminecaps?
Als je doel is energie en eetlust verhogen en je vit caps halen de 5000mcg niet, dan is het wel aan te raden ja
 
Ik weet niet of het voor de 'moderate' bodybuilder van nut zal zijn.
Wel weet ik dat een maat deze inj. zette tijdens zijn wedstrijdvoorbereiding. Hij zei dat de voorbereiding klawen met geld koste, en het dus wel balen zou zijn als je ineens een blessure had. Die B12 hielp daartegen. Minder snel een blessure of ontsteking. Of tewel, op dat moment zeker van waarde...
 
bedankt voor de reacties en meer energie en betere eetlust kom goed van pas ben ook weer aan het bulken.

als het ook tegen blessures werk is mooi meegenomen.

dan alleen de doseering nog mijn vitaminepillen zit het wel in maar dus niet genoeg dus kan een injectie erbij geen kwaad

alleen is de orginele dosering volgens mij ( mijn zus heb het uit het ziekenhuis meegenomen :D )

1gram en dan 1 keer per maand zetten, kan het verkeerd verstaan hebben dat het 1ml was maar dat vraag ik haar nog wel ff , meer mensen ervaring met vitb12 ???



groeten bigboy25.
 
Hmmz, die kerel waar ik het over had zette die b12 dus wel élke dag!!
 
Back
Naar boven