MuscleMeat

Vitamine B5 tegen acne , effectief en hoeveel ?

Bezoekers in dit topic

Armyofone92

Dutch Bodybuilder
Waardering
79
Lengte
1m84
Massa
98kg
Vetpercentage
8%
Guys ,

Ik heb wat schouder en nek - rug acne ontwikkeld laatste weken , ik ben al tijdje bezig met kuren alleen sinds ik tren suspension ben gaan zetten is het begonnen , schommelingen heb dit veroorzaakt neem ik aan. Met tren ace , test prop heb ik hier geen last van gehakt op paar pukkeltjes na maar nu is het wel stuk heftiger. Toch wil ik geen roa nemen omdat de bijwerkingen heftig zijn , mijn vraag is nu of vitamine B5 mij gaat helpen of dat ik de sides maar voor lief moet nemen en roa moet gaan slikken ? Wat zou een milde dosering zijn wat geen droge lippen enz veroorzaakt dat toch effectief is ? En voor vitamine B5 , 10 gr per dag is wat bij velen effectief werkt ? Met tren suspension ben ik gestopt , het was veruit beste Aas wat ik heb genomen maar de acne heeft me wel terug gedeinsd , wat is het tenslotte waard om een goed lichaam te hebben dat vol met bubbels en pukkels zit .

Is voor mij wel effectief geweest, hanteerde toen dit schema (bijgeleverd met de B5 poeder):
dag 1-5 Vit B5 5gr ED
dag 6-.. Vit B5 10gr ED

Wanneer alles rustig is kun je eens kijken of je rustig kan afbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Is voor mij wel effectief geweest, hanteerde toen dit schema (bijgeleverd met de B5 poeder):
dag 1-5 Vit B5 5gr ED
dag 6-.. Vit B5 10gr ED

Wanneer alles rustig is kun je eens kijken of je rustig kan afbouwen.

Oké thanks , stopacne.nl heeft vitamine B5 ik neem aan dat vele het daar halen ? 500 gr voor 29 ofzo excl verzend. Ik weet ook zeker dat nu ik gestopt ben met tren susp dat het niet erger gaat worden , ben ook overtuigd dat die het heeft veroorzaakt aangezien ik 2 maanden tren en test ervoor al heb gezet zonder problemen.

Ik ben er ook voor aan het rondkijken, maar zie pillen die 500mg vitamine b5 per capsule bevatten. Moet je dan 20 van die pillen per dag nemen? Lijkt me vrij veel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben er ook voor aan het rondkijken, maar zie pillen die 500mg vitamine b5 per capsule bevatten. Moet je dan 20 van die pillen per dag nemen? Lijkt me vrij veel.
Ja vandaar dat ik de poedervorm ervan ga nemen , 20 pillen komt Indd uit op 10 gr

Ja ik heb die poeder toen ook gekocht bij stopacne.nl

Ik had er het meest last van bovenop mn rug. Ik merkte eigenlijk vrij snel - in enkele dagen - dat het stabiel was. Na een week of 3/4 op 10gr per dag was het al zichtbaar minder en oogde alles ook rustig. Dat kan echter per persoon verschillen natuurlijk.

Bij mij tijdens kuur geen last van gehad en b5 mee laten lopen op 10 gram. (pillen van 1gr)

Nu ben ik 3,5 week klaar met tren en test 1,5 week. Nu explodeert het wel op m'n rug/schouders.

Blijf b5 door slikken maar de schommelingen lijken te heftig voor m'n lichaam.

Ga zometeen weer onder de zonnebank, dat scheelt ook enorm veel bij mij.

Is echt persoonsgebonden, ik ben nu een 4-5 weken bezig met vit b5 en zie geen verschil. Ik zou zeggen probeer het uit!

Thanks Guys, ik ga het gewoon nemen en kijken wat het doet .

Guys ,

Ik heb wat schouder en nek - rug acne ontwikkeld laatste weken , ik ben al tijdje bezig met kuren alleen sinds ik tren suspension ben gaan zetten is het begonnen , schommelingen heb dit veroorzaakt neem ik aan. Met tren ace , test prop heb ik hier geen last van gehakt op paar pukkeltjes na maar nu is het wel stuk heftiger. Toch wil ik geen roa nemen omdat de bijwerkingen heftig zijn , mijn vraag is nu of vitamine B5 mij gaat helpen of dat ik de sides maar voor lief moet nemen en roa moet gaan slikken ? Wat zou een milde dosering zijn wat geen droge lippen enz veroorzaakt dat toch effectief is ? En voor vitamine B5 , 10 gr per dag is wat bij velen effectief werkt ? Met tren suspension ben ik gestopt , het was veruit beste Aas wat ik heb genomen maar de acne heeft me wel terug gedeinsd , wat is het tenslotte waard om een goed lichaam te hebben dat vol met bubbels en pukkels zit .

Je kunt ook langs de dokter krijg je wss antibiotica werkte voor mij ook wel (tijdelijk) net als vitamine B5 werkte wel maar ook tijdelijk. Zodra ik stopte met nemen kwam het weer terug. Voor jou hoop ik dat dit niet dat dit het geval is.

Je kunt ook langs de dokter krijg je wss antibiotica werkte voor mij ook wel (tijdelijk) net als vitamine B5 werkte wel maar ook tijdelijk. Zodra ik stopte met nemen kwam het weer terug. Voor jou hoop ik dat dit niet dat dit het geval is.

Thanks voor de tip , ga dat maar ook eens doen Indd . Het klote want heb hele goeie resultaten ermee gehaald en toch verkloot de acne heel de boel . Heb het alleen op me traps en delts , verder is me rug wel redelijk clean.

Heb het een maandje of 3 geprobeerd en geen enkel effect. Bij mij werkt benzoylperoxide beter

je kan ook stoppen met hetgeen waar het door komt? misschien een raar ideetje maar........

Terug
Naar boven