Fitness Seller

Vitamine B6 bij trenbolone e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

prolactine gyno duikt niet bij iedereen op.. sommige zijn er gevoelig voor sommige niet. T3 helpt veel, iig it worked for me. ik zou toch voor de zekheid t3, nolva en femara oid in huis hebben, mocht het fout gaan. better safe than sorry, trust me, die fijne tietjes in een strak shirtje gaat parten met je spelen!(what the hell parten ook mag zijn!)

Ik heb al een aantal kuurtjes gedaan en nog nooit vreemde sides ontdekt. Stel dat je last krijgt van gyno....wat zijn dan de symptomen?
 
Ik heb al een aantal kuurtjes gedaan en nog nooit vreemde sides ontdekt. Stel dat je last krijgt van gyno....wat zijn dan de symptomen?

Knobbeltjes onder je tepels die pijn doen.
 
Ik heb al een aantal kuurtjes gedaan en nog nooit vreemde sides ontdekt. Stel dat je last krijgt van gyno....wat zijn dan de symptomen?

je tepel begint iet wat te jeuken. Je kan een schijfje of knobbeltje(soort knikkertje) achter je tepel krijgen. puffynipples(van die vocht tepels)

ik zelf merk er niks, van een op andere dag was mijn linker tepel iets groter dus dacht ik dat is niet goed! femara = mijn saviour!

maar als je gyno krijgt dan merken de meesten het gelijk.. het sluipt er niet in ofzo
 
je tepel begint iet wat te jeuken. Je kan een schijfje of knobbeltje(soort knikkertje) achter je tepel krijgen. puffynipples(van die vocht tepels)

ik zelf merk er niks, van een op andere dag was mijn linker tepel iets groter dus dacht ik dat is niet goed! femara = mijn saviour!

maar als je gyno krijgt dan merken de meesten het gelijk.. het sluipt er niet in ofzo

idd
heb er nu ook last van door deca
puffy nipples,knobbel achter te tepel en vocht als je stevig duwt.
alleen kan geen letro vinden.
en ik wou thans een kuur doen met tren a
 
Prolactine gyno bestaat niet. Einde discussie. Androgenen, inclusief tren en deca VERLAGEN de prolactine. Ze doen dat overigens op dezelfde manier als cabergoline, dostinex en al die brol.
 
Dus een eventuele zachtere nakuur zou als volgt uitkunnen zien Nolva, Bromo, HCG (nootjes atrofie), maar ik geloof te menen dat ik vaak genoeg gelezen heb dat je HCG al wat eerder mag laten meelopen en dat het zelfs een positieve invloed heeft over je algehele kuur. Moet je wel tegen kunnen vind ik en dus alleen aanteraden als je al bv test p en tren a gewend bent of kunt/durft te schieten dagelijks want die hcg moet je ook dagelijks injecteren...

EBRUIK NOOIT BROMO IN JE NAKUUR !!! Het vermindert de testosterone synthese. Na langdurig gebruik krijg je overigens een sterke prolactine boost vanwege D downregulatie. Als je al een reden hebt om bromo of andere dopamine agonisten te gebruiken (je vind ze goed om te vermageren, je hebt libido problemen, of je bent echt te dom om te beseffen dat ondanks alle bewijs ervoor dat prolactine gyno niet bestaat) stop dan zeker het gebruik ervan 2 weken voor het einde van je kuur.
 
Prolactine gyno bestaat niet. Einde discussie. Androgenen, inclusief tren en deca VERLAGEN de prolactine. Ze doen dat overigens op dezelfde manier als cabergoline, dostinex en al die brol.

Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt, maar heb je een bron?
 
Ik ga er vanuit dat je gelijk hebt, maar heb je een bron?

Verschillende, heb er net een heel artikel over geschreven. Pm me maar voor de link. Kan ze hier niet posten, ze staat op een ander forum, dus dat zou gewoon niet netjes zijn om dat te doen zonder toestemming.
 
Prolactine gyno bestaat niet. Einde discussie. Androgenen, inclusief tren en deca VERLAGEN de prolactine. Ze doen dat overigens op dezelfde manier als cabergoline, dostinex en al die brol.

waar worden we dan moe van met tren? en waarom haalt 25mcg T3 dat volledig weg?
 
Einde discussie. Androgenen, inclusief tren en deca VERLAGEN de prolactine. Ze doen dat overigens op dezelfde manier als cabergoline, dostinex en al die brol.

kan het niet zo zijn dat tren DIRECT prolactine verlaagt zoals het ook je T3 verlaagt, en dat laatste zorgt weer voor een verhoging (minus de directe verlaging)

zou je zo niet netto hogere levels prolactine kunnen overhouden?
 
kan het niet zo zijn dat tren DIRECT prolactine verlaagt zoals het ook je T3 verlaagt, en dat laatste zorgt weer voor een verhoging (minus de directe verlaging)

zou je zo niet netto hogere levels prolactine kunnen overhouden?

De verlaging is netto, en niet zo heel groot. Ik spreek niet alleen over een vastgesteld effect in een paar buisjes, ik spreek over elke bloedtest van elke bodybuilder die ik ooit onder handen heb gehad. AAS verlagen lichtjes de prolactine spiegel. De meest logische verklaring hiervoor is het feit dat AAS inderdaad dopaminergische stimulatie verhogen.

Ik raad overigens elke persoon die AAS gebruikt aan om regelmatig bloedtesten te laten uitvoeren, dus kijk gewoon zelf eens en je zult het wel zien ;)

Alle AAS verlagen trouwens totale T3, maar niet actieve T3. Ze doen door een AR-gemedieerde vermindingering van TBH, waardoor de clearance van T3 verhoogt. Beetje zelfde effect als provi heeft op test en estradiol spiegels.

De reden waarom je moe wordt is omdat tren hypoxie veroorzaakt. Ook de reden waarom je na lichte inspanning volledig buiten adem raakt en waarom tren zo goed is voor vasculariteit. Voor zover ik weet bestaan er geen progestagenen die hypoxie veroorzaken.

Ik weet niet zozeer of T3 daar tegen helpt. Sommige mensen zeggen dat het wel wat helpt tegen lethargie, maar voor mij doet het zelfs dat niet. Hogere calorien, beter dieet en ephedrine daarentegen helpen wel. Tren zorgt nu eenmaal voor minder eetlust en hogere vraag naar calorien. Dus nogal logisch dat dat je er door helpt. T3 helpt in het algemeen wel je mood erbovenop natuurlijk, lage T3 maakt je nogal depri.
 
Back
Naar boven