XXL Nutrition

Vitamine B6 bij trenbolone e (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Just me

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
8 nov 2002
Berichten
372
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Gasten, ben nu een weekje onderweg met Test en vanaf morgen komt hier tren e bij. Nou heb ik gelezen dat vitamine B6 prolactine kan remmen. Nou ben ik net bij de apotheek geweest en die geeft geen B6, dat moet op doktersrecept... Ze hebben wel een mix van B vitamine. Kan iemand zeggen of dat voldoende is of dat ik alleen die B6 moet hebben. Kan er via via wel aankomen....indien nodig.
 
...

Kijken kijken niet kopen gasten... Er is toch wel iemand die hier antwoord op kan geven?!
 
B6 werkt vrijwel niet tegen tren gyno, je kan beter bromo/caber pakken.
 
...

Ik weet dat het niet tegen gyno helpt... Maar het schijnt wel Prolactine te remmen... Dat is al een start. Verder heb ik nog letro liggen. Geen idee wat bromo en caber is.
 
Ik weet dat het niet tegen gyno helpt... Maar het schijnt wel Prolactine te remmen... Dat is al een start. Verder heb ik nog letro liggen. Geen idee wat bromo en caber is.

Letro is echt een k*t middel, ik heb meteen pijn in mijn gewrichten als ik daar aan denk al. Bromo en caber zijn anti prolactine middelen die goed werken tegen libido/gyno problemen.
 
....

Letro is echt een k*t middel, ik heb meteen pijn in mijn gewrichten als ik daar aan denk al. Bromo en caber zijn anti prolactine middelen die goed werken tegen libido/gyno problemen.

Bromo en caber kan je zeker alleen op recept krijgen of zo?
 
Letro is echt een k*t middel, ik heb meteen pijn in mijn gewrichten als ik daar aan denk al. Bromo en caber zijn anti prolactine middelen die goed werken tegen libido/gyno problemen.

gast, welke dosis? ik snap niet dat mensen zoveel pijn hebben:
1. bij het zetten van AAS
2. bij letro(welke dosis?)
3. sides van tren..

ik lees er zovaak over maar ik heb nooit daadwerkelijk last gehad dat ik het echt niet te houden vond.

letro met kwart tabje per dag vind ik niet zoveel voorstellen, hoogstens wat lethargisch, half letro tabje same shit... welke dosis gebruikte jij dan dat je meteen pijn hebt bij je gewrichten? hoe voelt dat?
 
Sage, gebruik jij altijd letro bij je kuur?
 
Sage, gebruik jij altijd letro bij je kuur?

was na, gyno reversen(puffy nipples).

prima middel, ben tevreden over het resultaat tot nu toe(week 2 pas) zou er haast al mee stoppen.

daarnaast is letro een prima (naar mijn weten) om gyno vorming tegen te gaan. Maar tren = prolactine gerelateerde gyno daarvoor kan je geloof ik ook het best t3 gebruiken maar de laatste tijd lees ik hier stukken over waarin wordt gezegd dat teveel t3 juist gyno in de hand kan werken. Ik geloof dat je met een tabje t3 per dag wel safe zit, maar ik ben maar een internet ridder dus ga niet blindelings op mijn ervaring/advies af :)

tren ace + test prop + t3(t3 tijdens kuur ofcourse) zorgde voor geen gyno
 
...

Ik neem Test E 250mg om de vier dagen en Tren E 200mg om de vier dagen. Zucht, lastig die Tren E.
 
effe kijken of ik het nog snap.. Je hebt dus aromatisatie gyno en prolactine gynno toch?
Nolvadex en Arimidex zijn tegen de aromatisatie en bromo en femara tegen prolactine gerelateerde gyno...prolactine is van trenbolene en deca-durabolin producten. Moet je ze dan alle 2 in huis halen als je bv test en tren in je kuur hebt zitten? Dus zoiets van arimidex en femara of Nolvadex met bromocriptine ofzo?
 
effe kijken of ik het nog snap.. Je hebt dus aromatisatie gyno en prolactine gynno toch?
Nolvadex en Arimidex zijn tegen de aromatisatie en bromo en femara tegen prolactine gerelateerde gyno...prolactine is van trenbolene en deca-durabolin producten. Moet je ze dan alle 2 in huis halen als je bv test en tren in je kuur hebt zitten? Dus zoiets van arimidex en femara of Nolvadex met bromocriptine ofzo?

K*t is als je gyno hebt in een kuur van Tren en Test weet je niet wat voor soort gyno het is. Het kan prolactine of aromatisatie zijn.
Nolvadox gebruiken als het prolactine gerelateerd is, is ook not done.
Dus ja.
Iig komt prolactine gyno wel minder snel voor, dan gyno door Test ofzo.
 
Dus een eventuele zachtere nakuur zou als volgt uitkunnen zien Nolva, Bromo, HCG (nootjes atrofie), maar ik geloof te menen dat ik vaak genoeg gelezen heb dat je HCG al wat eerder mag laten meelopen en dat het zelfs een positieve invloed heeft over je algehele kuur. Moet je wel tegen kunnen vind ik en dus alleen aanteraden als je al bv test p en tren a gewend bent of kunt/durft te schieten dagelijks want die hcg moet je ook dagelijks injecteren...
 
Bromo en caber kan je zeker alleen op recept krijgen of zo?
Geen idee, ik haal het niet bij de apotheek in ieder geval :roflol:


gast, welke dosis? ik snap niet dat mensen zoveel pijn hebben:
1. bij het zetten van AAS
2. bij letro(welke dosis?)
3. sides van tren..

Ik gebruikte humangrade letro 2,5mg per dag voor paar dagen en dan een halfje een paar dagen, dan een kwartje voor een aantal dagen etc.
Ik krijg na een paar dagen al pijn in mn gewrichten en vooral de oude blessures die ik nog weleens last van heb worden pijnlijker.

Bij het zetten van AAS heb ik geen probleem, 6ml in mn quad, homebrew gear, no problem. 200mg tren ace EOD alleen een beetje nachtzweten. Maar letro vind ik echt een naar middel en ik ga het ook niet meer gebruiken.
 
Dus een eventuele zachtere nakuur zou als volgt uitkunnen zien Nolva, Bromo, HCG (nootjes atrofie), maar ik geloof te menen dat ik vaak genoeg gelezen heb dat je HCG al wat eerder mag laten meelopen en dat het zelfs een positieve invloed heeft over je algehele kuur. Moet je wel tegen kunnen vind ik en dus alleen aanteraden als je al bv test p en tren a gewend bent of kunt/durft te schieten dagelijks want die hcg moet je ook dagelijks injecteren...

HCG zet je in je vet, gewoon pats klaar, AAS moet je de hele tijd IM zetten en vind ik toch altijd wat irritanter om te doen.
 
okay maar dagelijks injecteren is moeilijk voor sommige mensen :o
 
effe kijken of ik het nog snap.. Je hebt dus aromatisatie gyno en prolactine gynno toch?
Nolvadex en Arimidex zijn tegen de aromatisatie en bromo en femara tegen prolactine gerelateerde gyno...prolactine is van trenbolene en deca-durabolin producten. Moet je ze dan alle 2 in huis halen als je bv test en tren in je kuur hebt zitten? Dus zoiets van arimidex en femara of Nolvadex met bromocriptine ofzo?

prolactine gyno duikt niet bij iedereen op.. sommige zijn er gevoelig voor sommige niet. T3 helpt veel, iig it worked for me. ik zou toch voor de zekheid t3, nolva en femara oid in huis hebben, mocht het fout gaan. better safe than sorry, trust me, die fijne tietjes in een strak shirtje gaat parten met je spelen!(what the hell parten ook mag zijn!)
 
prolactine gyno duikt niet bij iedereen op.. sommige zijn er gevoelig voor sommige niet. T3 helpt veel, iig it worked for me. ik zou toch voor de zekheid t3, nolva en femara oid in huis hebben, mocht het fout gaan. better safe than sorry, trust me, die fijne tietjes in een strak shirtje gaat parten met je spelen!(what the hell parten ook mag zijn!)

parten zijn stukjes mandarijn geloof ik :p
 
Back
Naar boven