Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Originally posted by arievh
En die multivitamine moet je slikken en ik kan geen pillen slikken (Klinkt vaag ik weet het maar het is altijd zo geweest lol)
Originally posted by oldy
Toch zijn een aantal onderzoeken wel interessant naar extreem hoge dosering, in de orde van 35 gram/dag!!
Daaruit bleek dat het effectiever is in sommige situaties dan antibiotica, kan helpen met het helen van brandwonden (ook transdermaal toegediend), etc, etc.
Heb ik ook nooit gekund...totdat ik me met deze sport begon te bemoeien. Dan moet je min of meer wel.
Ik had ook ergens gelezen weet zo ff niet waar, dat een hoge dosis van vitamine E kanker veroorzaakt.
En ik las net dit ==> Vitamine E is een anti-oxidant die schade door agressieve zuurstofatomen voorkomt. Maar niet bij rokers, ontdekten onderzoekers. Bij rokers die veel onverzadigd vet eten vergroot de vitamine de schade door de zuustofradicalen juist.
Maar ja ik rook toch niet meer![]()
Tips?
Het is me soms wel gelukt met 10 glazen water om 1 mini pil in te slikken lol.
Nou zeg .. Laat mij ook S .. Morgen ga ik uit eten met een leuke jongen, dus ik ben alvast aan het nadenken over het toetjeOriginally posted by arievh
Damn damn lijkt wel coïtus thread hiero![]()
Als je teveel vitamines slikt dan plas je deze er gewoon weer uit. Dus een super hoge dosis is zonde van je geld. En geeft misschien stank aan je urine![]()
Stinkt vitamine C?Originally posted by arievh
Als je teveel vitamines slikt dan plas je deze er gewoon weer uit. Dus een super hoge dosis is zonde van je geld. En geeft misschien stank aan je urine[/B]
Pas wel op he .. Mijn werk gaat over de etikettering m.b.t. gevaren van bestrijdingsmiddelen en dan krijg je ook info over alle hulpstoffen voor je neus. Was bij een bepaald middel o.a. vitC. Bij ratten is vitC in de helft van de gevallen dodeljik bij een dosis van ... 12 g/kg lichaamsgewichtOriginally posted by oldy
Toch zijn een aantal onderzoeken wel interessant naar extreem hoge dosering, in de orde van 35 gram/dag!!
Daaruit bleek dat het effectiever is in sommige situaties dan antibiotica, kan helpen met het helen van brandwonden (ook transdermaal toegediend), etc, etc.
Roken is ook stom!Originally posted by arievh
Ik had ook ergens gelezen weet zo ff niet waar, dat een hoge dosis van vitamine E kanker veroorzaakt.
En ik las net dit ==> Vitamine E is een anti-oxidant die schade door agressieve zuurstofatomen voorkomt. Maar niet bij rokers, ontdekten onderzoekers. Bij rokers die veel onverzadigd vet eten vergroot de vitamine de schade door de zuustofradicalen juist.
Maar ja ik rook toch niet meer![]()
Zie [Link niet meer beschikbaar] Maar als jij zo'n erge pillenfobie hebt, werkt het misschien niet ..Originally posted by arievh
Tips?
Het is me soms wel gelukt met 10 glazen water om 1 mini pil in te slikken lol.
Originally posted by wateengedoe2
Dat is 1 van mijn grote kwaliteiten. Wáár het ook over gaat, ik weet altijd binnen notime bij het onderwerp coïtus uit te komen!![]()
Tja, een kilo vit C naar binnen werken lijkt me iets te veel van het goede (12 gr/kg)Originally posted by wateengedoe2
Pas wel op he .. Mijn werk gaat over de etikettering m.b.t. gevaren van bestrijdingsmiddelen en dan krijg je ook info over alle hulpstoffen voor je neus. Was bij een bepaald middel o.a. vitC. Bij ratten is vitC in de helft van de gevallen dodeljik bij een dosis van ... 12 g/kg lichaamsgewicht(OK, daar ben je zomaar niet aan). Ik denk dat je slokdarm en maag dan gewoon weggebrand worden, aangezien vitC een zuur is :O)
Had jij het liever andersom gezien? Heb je het gezellig over bffen, begint er iemand over citroen etc...... Nee, dan maar de ietwat vreemde gedachtenkronkels van wateengedoe2 volgen.Zo gaat het over vit c
Zo gaat het over citroen
En zo gaat het over bffen...
Rare volgorde hoor