Fitness Seller

Vitamine C (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dus ik neem die tabletten elke dag voor niets???
 
Ff iets anders:
Ik neem me vit C direct na de training... Is dit eigenlijk wel goed? Of kan ik beter voor de training nemen?
 
na je training is ok.

Het beste is inderdaad wat Big Byron schrijft (lees goedkoopste enmakkelijk) vita C in poedervorm
Bruistabletten zijn nooit time released.

De normale mens heeft een chronisch tekort aan vitamine C

ADH kun je in je reet steken want dat is net de grens om geen scheurbuik te krijgen.

Als je meer Vitamine C inneemt zal je lichaam het niet sneller uitscheiden dan normaal. Als je daarna dan weer minder inneemt zal opgenomen worden wat je nodig hebt.

Vitamine C veroorzaakt geen schade in welke vorm dan ook. Ook geen nierstenen of kanker omdat het zuur een of andere vetten zou aantasten in je lichaam die daarna weer kanker zouden kunnen veroorzaken.

Vitamine C gewoon lekker innemen en met 3 gram per dag verdeelt over de dag zit je gebakken.
 
Ik heb zelf ook via http://www.nova-vitae.nl/ een kilo besteld voor 22 euro en een beetje, uitgaande van 3 gr. per dag is dat dus 1000 / 3 = 333,33333333..... dagen oftewel, bijna een jaar... niet duur dus
 
Heb ik ook... Heb ook B3. Inderdaad erg goedkoop SR.
 
is dat werkelijk precies hetzelfde, jongens ?

dan is het dus absoluut meteen de bedoeling dat ik ook bestel, maar bederft die troep niet ofzo ?

no catch dus ?
 
Ja, is hetzelfde... Normaal had ik dit zelf ook nooit gedaan, maar ik ben hier op DBB bekeerd. Misschien roep ik over enige tijd wel VitC rules ;)
 
hahahahaha die Robin, ik kan me de topics op dff nog wel herinneren.
 
Back
Naar boven