MuscleMeat

Vitamine D, iedereen zou het moeten nemen! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Op de gebruiksaanwijzing staat 1 5000 IU pilletje per 2 dagen. Snap niet waarom je dit zou overschrijden, staat tevens ook heel duidelijk op: tijdens een maaltijd nemen en ik zie mensen ze hier voor het slapen gaan slikken..

???
 
Op de gebruiksaanwijzing staat 1 5000 IU pilletje per 2 dagen. Snap niet waarom je dit zou overschrijden, staat tevens ook heel duidelijk op: tijdens een maaltijd nemen en ik zie mensen ze hier voor het slapen gaan slikken..

???
:roflol:
Want de gebruikersaanwijzing is altijd heilig, toch?
 
Op de gebruiksaanwijzing staat 1 5000 IU pilletje per 2 dagen. Snap niet waarom je dit zou overschrijden, staat tevens ook heel duidelijk op: tijdens een maaltijd nemen en ik zie mensen ze hier voor het slapen gaan slikken..

???

Is ook idioot om te overschrijden als je je bloed niet laat nakijken op vit D.
En voor het slapen gaan ze slikken, is ook dom: als je ze neemt met de zwaarste maaltijd van de dag, worden ze tot 50 % beter opgenomen.
 
Heb je mij nooit horen zeggen, maar ik zie het nut in dit geval er gewoon echt niet achter.
Als je bijvoorbeeld een 25(OH)D-waarde van 30 nmol/L of lager hebt, dan zou ik zeker die gebruikersaanwijzing overschrijden :p
 
Ik slik nu al meer dan een maand 5000iu om de dag. Sinds enkele dagen word ik wakker met een erg droge mond. Gerelateerd? Google levert wel wat op maar geen heldere en onderbouwde antwoorden.
 
Back
Naar boven