XXL Nutrition

Shocking News Vitamine dosis verlaagd in eu.

  • Topic starter unknwn
  • Startdatum
  • Reacties 19
  • Weergaven 935
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

unknwn

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 sep 2007
Berichten
1.113
Waardering
12
Lengte
1m76
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Ik hoorde net dat de dosering van vitamines in Europa omlaag moet. Andere mensen hier ook al overgehoord? Animal paks laatste levering in nederland is nu nog hetzelfde maar gaat ook omlaag. WTF :eek:
 
k*t balen shit man, moeten we toch meer groenten en fruit eten :sad:
 
zijn die dosissen van animal al niet te hoog gedoseerd om te beginnen? een deel plas je zo weer uit aan de groene kleur te zien
 
Die animal paks zijn niet echt gezond lijkt me, je pis ziet eruit alsof het bier is. Duidt toch op te hoge dosering die er weer uitkomt denk ik.
 
zijn die dosissen van animal al niet te hoog gedoseerd om te beginnen? een deel plas je zo weer uit aan de groene kleur te zien

Leek wel een lekkende staaf uranium...
 
Leek wel een lekkende staaf uranium...

Ik heb daar dus echt geen last van bij Animal Pak. Plas ook altijd helder behalve als ik me bed uit kom dan wil er nog wel een mooie volle kleur inzitten.
 
Ik heb daar dus echt geen last van bij Animal Pak. Plas ook altijd helder behalve als ik me bed uit kom dan wil er nog wel een mooie volle kleur inzitten.

Je drinkt veel water? :dunno:
 
Dorstig typje of niet?:D

Nee niet echt maar een goede toevoer van water is best wel anabool. Dorst betekend dat je lichaam al aan het uitdrogen is, idem met eten. Water is ook best belangrijk voor een bodybuilder.
 
Nee niet echt maar een goede toevoer van water is best wel anabool. Dorst betekend dat je lichaam al aan het uitdrogen is, idem met eten. Water is ook best belangrijk voor een bodybuilder.

Dat ben ik met je eens, maar elk uur een halve liter.. 2.5 liter gedurende training:eek:

Alhoewel.. 500ml is zeg maar twee glazen toch? laat maar.. dat valt wel mee op zich..
 
Dat ben ik met je eens, maar elk uur een halve liter.. 2.5 liter gedurende training:eek:

Alhoewel.. 500ml is zeg maar twee glazen toch? laat maar.. dat valt wel mee op zich..

Idd het klinkt veel maar het is twee slokken :P

Btw nog meer mensen die hun animal pak pilletjes in een slook weg weten te krijgen?
 
Ja elk uur wel 500ml. en tijdens de training om en nabij 2,5L.

Niet overdrijven schatje, dit zou overeen komen met ongeveer 10,5 liter op trainingsdagen. Zijn Dareal streken dit...
 
Btw nog meer mensen die hun animal pak pilletjes in een slook weg weten te krijgen?

Ja, en nog een Animal Stak erbij ;)

Ik drink gemiddeld een 3L water en nog wat koffie, coke light etc ... en heb ook
geen gele pies. Ik zou mijn Pakjes missen in ieder geval :(
 
Ja, en nog een Animal Stak erbij ;)

Ik drink gemiddeld een 3L water en nog wat koffie, coke light etc ... en heb ook
geen gele pies. Ik zou mijn Pakjes missen in ieder geval :(

Ze zijn er nog wel maar ongehoord gaan ze dus de dosis verlagen en het blijft het zelfde kosten. K*t EU met hun regels mijn lichaam mijn regels!
 
dat fluoriscerende kleurtje is van teveel B vitamines heb ik gehoord van mijn voedingsbegeleider, dat is niets ergs
 
Vitamine c ;)
 
Ah dan slik maar 2 pilletjes in plaats van 1.

Maar over die packs: ik vind dit absoluut geen goede multi. Het zit er wel in grote concentratie in maar het wordt nauwelijks opgenomen omdat het allemaal slechte en goedkope bindingen zijn. Eeen goede multi heeft chelaat verbindingen aan de mineralen.

Het recept van animalpak stamt ook al van uit de jaren 80 en mag wel eens up to date gemaakt zijn.
 
Back
Naar boven