XXL Nutrition

Vitamine tekort? geen groente of fruit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jeffreyxl

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
23 nov 2008
Berichten
1.291
Waardering
46
Hi,

Ik eet al maanden een strikt voedingsschema om clean te bulken, 3000 a 4000 kcals.

Eet veel:
Zilvervliesrijst
Biefstuk
Kip
Cashewnoten
Ultra fine oats (havermout)
Whey islolaat

En drink de hele dag door water (geen melk) en slik xxl multivitamine en visolie caps.

Nu eet ik geen groente of fruit en ook geen brood

Welke vitamine kom ik tekort en wat voor groente of fruit kan ik het beste toevoegen aan mijn eetpatroon?
 
Waarom zou je geen groente en fruit eten!?? ???
 
En waarom Whey Islolaat? ???
 
Waarom zou je geen groente en fruit eten!?? ???

Met dit schema zit ik al mega vol, is er niet iets makkelijks wat ik kan toevoegen aan me schema? Zoals bijvoorbeeld dagelijks 2 bananen (= extra kcals :))?
 
Nee, je moet gewoon echt je groente en fruit erbij gaan eten. Dat heeft je lichaam gewoon nodig en kan je niet voor iets anders gaan vervangen.
 
Ik zou bijna zeggen welke niet..
Broccoli, asperges, paprika, knoflook, ui, ananas..gewoon lekker kleur eten

Banaan, appel, spinazie, komkommer, wortel, sinaasappel.
 
Appelmoes, paprikaas, pruimtabak, honingdropjes.
 
Misschien A en C. A de bekende wortels en andere gekleurde groenten en fruit. C zit in denk ik wel alle fruit zeker de bekende sinaasappel, ananas, citroen en in bijna alle groentes vooral veel in broccoli, tomaat maar ook gewoon banaan en appel. Heeel misschien E, daarvoor kan je cashewnoten vervangen/afwisselen met amandelen.
 
Tomaten, bieten, kiwi
 
Misschien A en C. A de bekende wortels en andere gekleurde groenten en fruit. C zit in denk ik wel alle fruit zeker de bekende sinaasappel ananas citroen en in bijna alle groentes vooral veel in broccoli tomaat maar ook gewoon banaan en appel. Heeel misschien E, daarvoor kan je cashewnoten vervangen/afwisselen met amandelen.
Misschien denk ik misschien.
 
Komkommer, radijs, spruitjes, witte kool, bloemkool
 
prei, champignons, boerenkool
 
Als je niet net het ene weet te kiezen waar weinig tot niks in zit zul je met willekeurige groente(mix!) bij je vlees en een stuk fruit gewoon goed zitten :)
 
witlof, bonen, erwten, selderij
 
Back
Naar boven