Fitness Seller

Vitaminen & Mineralen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

I.R.O.N.

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 dec 2002
Berichten
95
Waardering
0
Sinds ik aan het "builden" ben (2,5 jaar) neem ik naast mijn supplementen ook vitaminen en mineralen..

Begonnen met de standaard vitamine C
daarna de multi enz...

Nu sta ik elke ochtend al mijn potjes open te trekken met als resultaat een bonte verzameling pillen als ochtend ritueel bij het ontbijt.

Ik neem de volgende vitaminen:

2 x daags multi van Dagravit =adh
1x vitaminen & mineralen voor sporters van Kruidvat =adh
3x Zink (trekpleister) =adh
3x Biergist (trekpleister) =adh
3x Knoflook (trekpleister) =adh

Zag laatst een programma over 'slikkend' nederland en kwam tot de conclusie dat 'baat het niet dan schaadt'het niet, niet altijd opgaat.

Ben laatst in een homeopatische/kruiden winkel geweest en zag daar ook vitaminen staan.. ik mijn verhaal gedaan en dat vrouwtje zei dat de vitamines die ik gebruik en het gros wat verkocht wordt in Nederland uit chemische bestanddelen bestaat.

Zij adviseerde mij dan ook over te gaan op de natuurlijke vitaminen.

Wat denken jullie ervan? Heeft iemand nog wat 'weetjes' betreft vitaminen en mineralen?
 
ja natuurlijke vitamines zijn beter.

De chemische variant haalt vitamines uit je voeding om zelf te worden opgenomen (zo heb ik het althans geleerd).

Maar chemische vitamines zijn wel een stuk goedkoper, vandaar dat alleen mijn multivitamine natuurlijk is en de rest chemisch anders gaat me er teveel geld in alleen de vitamientjes zitten.
 
hmm.. pilletjes.. kweenie ik heb t er niet zo op.
ik doe gewoon elke dag 1 appel 1 banaan 1-2 mandarijnen eten. en soms een kiwi en een grote buil groentes bij t avondeten :)

en op de boterham soms wat stroop..
das toch voldoende imo.. en stuk goedkoper lijkt me :)
 
Originally posted by Frenkpie
hmm.. pilletjes.. kweenie ik heb t er niet zo op.
ik doe gewoon elke dag 1 appel 1 banaan 1-2 mandarijnen eten. en soms een kiwi en een grote buil groentes bij t avondeten :)

en op de boterham soms wat stroop..
das toch voldoende imo.. en stuk goedkoper lijkt me :)




In het geheel en al niet.Voor een doos met 500 multivits betaal ik evenveel als voor 4 trosjes bananen.

Ook kan je bijna nooit genoeg vitaminen en mineralen uit je voeding halen.Misschien als je een normaal leefpatroon hebt,maar NIET als je een serieuze PL/BB bent.
 
Back
Naar boven