Fitness Seller

Vitamine's en pijn

Bezoekers in dit topic

caffo666

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2011
Berichten
46
Waardering
4
Lengte
1m71
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Hallo allemaal.

Een tijdje terug heb ik vitamine supplementen gebruikt. Dit betreft een multivitamine en een vitamine D als exta supplement. Nou werd mijn pis onzettend geel van de vitamine D tabletten, dus ik denk dat zijn de overtollige vitamines, niks aan de hand. Nu kreeg ik tijdens het pissen ook pijn aan de linkerkant onder mn ribben (nieren?)
Weet iemand hoe dit zit? de aanbevolen doseringen op de potjes was 1 capsule dagelijks. Nu gebruik ik alleen de multivitamine en dan is er niks aan de hand.
Ook heb ik L-carnitine gebruikt, kan dit er ook wat mee te maken hebben? Heeft iemand hier ervaring mee?

ik hoor het graag
 
Hoeveel liter water drink je dagelijks?
 
Zeker 3 liter, en daarbij nog wat kopjes thee.
Dat zou de oorzaak zijn?
 
Zeker 3 liter, en daarbij nog wat kopjes thee.
Dat zou de oorzaak zijn?

Durf er zelf dan niks meer over te zeggen. Als je klachten vervelend zijn, dan ga je even langs de huisarts.
 
Durf er zelf dan niks meer over te zeggen. Als je klachten vervelend zijn, dan ga je even langs de huisarts.
Ja, ik snapte het ook al niet, maar nu ik dus gestopt met met vitamine d en nu heb ik nergens last meer van, heel raar. Even kijken of iemand anders hier wat van weet, bedankt voor je reactie
 
Kleur van je plas wordt denk niet veroorzaakt door vit d. Eerder je multivitamines. Heb het ook by animal pack.zal wel bepaalde stof zijn.

Veel water drinken. Hoe hoog zijn je pillen gedoseerd? Je zou je inname kunnen vermidersn wellicht.

PS neem je meer dan 10000ui vit d dagelijks?
 
Kleur van je plas wordt denk niet veroorzaakt door vit d. Eerder je multivitamines. Heb het ook by animal pack.zal wel bepaalde stof zijn.

Veel water drinken. Hoe hoog zijn je pillen gedoseerd? Je zou je inname kunnen vermidersn wellicht.

PS neem je meer dan 10000ui vit d dagelijks?

10000ui? ik snap niet wat je hiermee bedoeld, maar ik nam dagelijks 1 tablet
 
Heeft niks met vitamine D te maken.
 
Eerder een gevolg van Tren.

Los van dat kan gele pis goed door die Multivit komen, heb het zelf ook gehad met Alive Multivit. Fluoriserend gewoon. Met deze van XXL is het minder. Gewoon veel drinken en verder niet druk maken. Pijn tijdens het pissen is zorgwekkender, wat jij omschrijft heb ik alleen als ik het heel erg lang op heb moeten houden en dan los mag. Maar daarmee ben ik niet de enige.
 
Extreem gele urine komt meestal door een teveel aan vitamine B-2. Als het nu gestopt is en je neemt nog steeds dezelfde multivitamine, was het waarschijnlijk iets wat je in die periode at.
Misschien flink aan de groene asperge gezeten?:p
 
Eerder een gevolg van Tren.

Los van dat kan gele pis goed door die Multivit komen, heb het zelf ook gehad met Alive Multivit. Fluoriserend gewoon. Met deze van XXL is het minder. Gewoon veel drinken en verder niet druk maken. Pijn tijdens het pissen is zorgwekkender, wat jij omschrijft heb ik alleen als ik het heel erg lang op heb moeten houden en dan los mag. Maar daarmee ben ik niet de enige.

Die van xxl gebruik ik dagelijks (als in multivitamine).

Nu een tijdje te zijn gestopt met het gebruiken van vitamine b erbij moet ik zeggen dat het al een stuk beter is, en mn pis ziet er weer gezonder uit dan dat felgeel. De pijn rond de nieren is ook verdwenen en ik heb mn waterinname ietsje verhoogd.
Extreem gele urine komt meestal door een teveel aan vitamine B-2. Als het nu gestopt is en je neemt nog steeds dezelfde multivitamine, was het waarschijnlijk iets wat je in die periode at.
Misschien flink aan de groene asperge gezeten?:p

Bevestigd dat het inderdaad de vitamine B was, maar waarom en hoe is mij nog niet duidelijk.
 
Back
Naar boven