AndroidHealthClinic

Vitamines en Vitamines? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

richard2003

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 feb 2003
Berichten
286
Waardering
0
Wat is het verschill?

Je kan ze al bij de Lidl kopen voor €3,- voor 90 tabs en dan heb je 100% van je dagelijks aanbevolen hoeveelheid.

Prijzen lopen op tot € 49,- voor dezelfde ADH!

Waar zit het verschil in?

Ik hoorde dat biologisch better was, heb 1 potje van €29.95 genomen en voelde geen verschil!

Waarom die grote prijs verschil?
 
biologische schijnen beter te worden opgenomen dan synthetische
 
Schijnen?? Maar dan nog.... als je de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid wel of net niet binnen krijgt met die chemische dan haal je de rest toch uit je voeding... je krijgt toch best wel wat vita's binnen als je gezond eet....
 
je hebt boi van €9.95 en 49,-
verschil?
 
Zit ook groot verschil in wat voor iets jij slikt. Als jij normale c aan het slikken ben zal niet zo duur zijn doen ze er bv ester c in scheelt al hoop geld.

Zou zelf kiezen voor vitamine waar alleen 400 of meer % inzit adh is ver achterhaald.
 
Ik vraag mij het echt af hoor, volgens mij zit er geen verschil in, wel is het zo dat fabrikanten vaak niet de juisten adh op de verpakking zetten, dus eigenlijk moet je altijd afwachten of het juisten er wel inzit.
 
Was dat nou weer voor onzin. Als je ziet dat firma als solgar vitamines hebben die meerdere malen gecontroleerd worden. Op dit moment is het zelfs zo dat ze even bepaalde vitamines niet kunnen leveren omdat ze geen goede grondstroffen hebben.
 
Back
Naar boven