1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Vitaminetabletten

Discussie in 'Allerlei' gestart door AnaboliC, 15 okt 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. AnaboliC

AnaboliC Huge Freak Elite Member Topic Starter

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite om een tablet door mijn strot te krijgen...Blijft het lekker klem zitten achter in mijn keel, en... :barf: en alles weer eruit :mad:
    Ik krijg de tabletten zelfs niet goed doorgeslikt als ik ze in tweeen heb gebroken en ze zijn te hard om ze goed te verpulveren :(....
    Iemand hier ook last van??

2. Big-T

Big-T Administrator Admin Founder - R.I.P.

Leuk Bevonden:
    3.220
    Geslacht:
    Man
    Geen last van, maar als je ze achteraan op de tong neemt en dan een flinke slok water, dan is er toch geen probleem???

3. Soulreaver

Soulreaver Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Me vriendin krijgt ook nooit iets weg, zelf geen enkele moeite mee, zelfs als ik 10 van die aminoblokken slik achter mekaar, dan blijft er mischien 1 een keer hangen, extra slokje water en hij is ook weg.. Vooral niet in de stress schieten als die blijft hangen, gewoon extra slok water en weg is die.. als je ziet wat die bolletjesslikkers door hun keel jassen dan moet een vit. pil geen probs geven

4. AnaboliC

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    soms lukt dat dan ook, maar meestal blijf 't hangen en dan krijg ik weer braakneigingen en dan kots ik alles weer uit wat ik heb binnengewerkt :( en daar baal ik dan flink van...

5. oldy

oldy Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    kwestie van ontspannen. Als je van te voren al denkt 'shit, weer zo'n pil doorslikken' dan lukt het idd niet. Verstand op 0, blik op oneindig en slikken.

Dames wellicht een suggestie tav slikken? :D :D :D

6. AnaboliC

Leuk Bevonden:
    2
    Geslacht:
    Man
    L:DL

7. Pump

Pump Dutch Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    1
    Geslacht:
    Man
    :D :thumb:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie