XXL Nutrition

Vitaminetabletten

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Ik heb de laatste tijd steeds meer moeite om een tablet door mijn strot te krijgen...Blijft het lekker klem zitten achter in mijn keel, en... :barf: en alles weer eruit :mad:
Ik krijg de tabletten zelfs niet goed doorgeslikt als ik ze in tweeen heb gebroken en ze zijn te hard om ze goed te verpulveren :(....
Iemand hier ook last van??
 
Geen last van, maar als je ze achteraan op de tong neemt en dan een flinke slok water, dan is er toch geen probleem???
 
Me vriendin krijgt ook nooit iets weg, zelf geen enkele moeite mee, zelfs als ik 10 van die aminoblokken slik achter mekaar, dan blijft er mischien 1 een keer hangen, extra slokje water en hij is ook weg.. Vooral niet in de stress schieten als die blijft hangen, gewoon extra slok water en weg is die.. als je ziet wat die bolletjesslikkers door hun keel jassen dan moet een vit. pil geen probs geven
 
Originally posted by admin
Geen last van, maar als je ze achteraan op de tong neemt en dan een flinke slok water, dan is er toch geen probleem???

soms lukt dat dan ook, maar meestal blijf 't hangen en dan krijg ik weer braakneigingen en dan kots ik alles weer uit wat ik heb binnengewerkt :( en daar baal ik dan flink van...
 
kwestie van ontspannen. Als je van te voren al denkt 'shit, weer zo'n pil doorslikken' dan lukt het idd niet. Verstand op 0, blik op oneindig en slikken.

Dames wellicht een suggestie tav slikken? :D :D :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven