MuscleMeat

Vitargo en soortgelijke producten

Bezoekers in dit topic

Henk123456

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
8 sep 2014
Berichten
3.242
Waardering
2.682
Lengte
2m28
Massa
148kg
Vetpercentage
7%
Jaren geleden was iedereen helemaal gek van Vitargo en soortgelijke producten.
Je kwam het overal tegen en eigenlijk iedereen nam het, nu hoor je er niks meer over.

Hoe denken jullie over deze producten?

Nam het destijds voor en na de training en het heeft me toen wel echt goed gedaan.
 
Beter gewoon EPO gebruiken Henk 👍🏼.
 
EPO?
 
Is een goede pre/post workout meal niet idem dito?

Ken nog paar mensen die er heilig van overtuigd zijn (vaak wat oudere mensen) om dit post workout snel te nemen zodat je glycogeen voorraad snel word bijgevuld, maar is dit niet zon mythe net zoals de “anabolic window”, dat je na je KT sessie binnen 60 min moet eten voor extra bonus gains aangezien je lichaam in die tijd beter in staat is voedingstoffen op te nemen.

Dacht dat dit allemaal achterhaald is en juist eerder (minimaal) negatief werkt aangezien na een flinke sessie je lichaam eerder in een mode is om te overleven ipv maximaal voedingstoffen opnemen. Vandaar dat je tegenstrijdige berichten leest dat je na een sessie eerst beter kunt douche en rustig aan doen. Maja, je leest tegenwoordig zoveel…..
 
Ja ik heb het vroeger gedaan ook weleens zowel voor als na de training en had er geen slechte resultaten mee.
Reden dat ik dus het topic open is dat ik er nu niemand meer over hoor maar er vroeger veel mee geëxperimenteerd werd.
Ken ook wel iemand die nam 100 g voor en 100 g na de training en die groeide er gigantisch op.
Heeft als alternatief ook weleens 5 snickers gegeten na de training of een aantal bananen.
 
Goede maaltijd voor en na ik idd prima. Ik zie wel het voordeel van intra workout carbs, maar dan zou ik eerder gaan voor cyclic cluster dextrine. Die is super snel opneembaar en geeft misschien wat extra energie als je een beetje licht in je kop wordt op een legday.
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Ja ik weet dat ze het destijds ook gebruikten om snel vol te laden en een flink stuk zwaarder te worden.
Uiteraard in combinatie met middelen ik weet het truukje niet meer precies maar heb ook wel zin straks zoiets uit te halen.
 
Ik ben destijds met Vitargo moeten stoppen. Liep heel de dag met een erectie rond...
 
Ah sorry ik had te snel gelezen...
 
Jaren geleden was iedereen helemaal gek van Vitargo en soortgelijke producten.
Je kwam het overal tegen en eigenlijk iedereen nam het, nu hoor je er niks meer over.

Hoe denken jullie over deze producten?

Nam het destijds voor en na de training en het heeft me toen wel echt goed gedaan.
Top voor mij in de cut, als ik op de grens zit kan het voor mij het verschil betekenen tussen kh of eiwit verbranden. Heb niet naar de kattenzeik gestonken sinds ik zo'n product in de cut neem. doe nu Waxy maize met een peptopro in het dieet. Werkt top!
 
Ik eet een paar bananen en een tros druiven voor het trainen en dan volgas, vitargo is misschien wel goed voor duursporters!
 
Back
Naar boven