Fitness Seller

Vitargo

Bezoekers in topic

rikkie

Cool Novice
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2004
ik hoor veel positiefs over dit spul oa van een collega die wedstrijden draait bij de wabba,weten julie hier meer over ;)

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2005
rikkie zei:
ik hoor veel possitiefs over dit spul oa van een collega die wedstrijden draait bij de wabba,weten julie hier meer over ;)

Paul Lans en Bert Willemsen zijn hier de officiele importeur van binnen
Nederland :dance:, is goed spul en nog aardig betaalbaar.
Heb wel hun nummer liggen als je interesse hebt :dunno:, kun je ze ook gelijk naar advies vragen want Paul en Bert behoren natuurlijk tot de beste bb-ers van Nederland ;) .

Zelf heb ik het nog gehad :nope: maar de recenties zijn goed :thumbs:

bestoldschool

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Topictitel aangepast (spellingsfoutje)

Ik raad het al jaren aan, maar het valt aan dovemansoren.
Via Milos (die het aan de bodybuildingwereld introduceerde) voor het eerst van gehoord toen het nog Carbamyl heette en de website nog www.carbamyl.se was, en het schijnt eindelijk bekend te worden in de Benelux bodybuildingindustrie.
Het is al jaren bekend in de duursport wereld en ook de sprinters (o.a Tim Montgomery) en een paar professional voetbal teams in Italie (Roma) en Engeland (Newcastle) gebruiken het.
Ook Charles Poliquin gebruikt het voor zijn atleten.

Ik geloof dat de volgende Sport & Fitness er een paar bladzijden aan zal besteden.

amilo

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
11 mrt 2004
wel in de blender doen want anders moet je kauwen

dream warrior

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2003
en wat is het doel eigenlijk?massa of uithouding???

M@rsel

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2004
Dave Hawk zei:
Paul Lans en Bert Willemsen zijn hier de officiele importeur van binnen
Nederland :dance:, is goed spul en nog aardig betaalbaar.
Heb wel hun nummer liggen als je interesse hebt :dunno:, kun je ze ook gelijk naar advies vragen want Paul en Bert behoren natuurlijk tot de beste bb-ers van Nederland ;) .

Zelf heb ik het nog gehad :nope: maar de recenties zijn goed :thumbs:

Ik ken het product CreaVitargo van BMS wel van i-shops. Maar word er ook ergens pure Vitargo verkocht ???

Dave Hawk

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
17 feb 2005
M@rsel zei:
Ik ken het product CreaVitargo van BMS wel van i-shops. Maar word er ook ergens pure Vitargo verkocht ???

Zal ff voor je kijken, Bert en Paul hebben namelijk ook een webpagina :dance: , post hem wel zodra ik hem heb gevonden ;)

3XL

Senior Moderator
Super Mod
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Ik weet dat het gepatendeerd is, maar weet iemand heeeeeeeel toevalig waar het nu precies omgaat ?

Ik weet het is een gemodificeerd aardappelzetmeel met een moliculair gewicht 500.000-700.000, maar meer kan ik er niet over vinden

(Soulfly)

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
28 jan 2005
Als ik mij niet vergis zijn het KH's die nog sneller als bv. dextrose worden opgenomen.
Maar is dat dan zo voordeliger voor het lichaam? Dextrose word ook vrij snel opgenomen, maar wat is dan het voordeel van NOG snellere opname?
Kan iemand dat mij vertellen?

Purple

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 apr 2003
amilo zei:
wel in de blender doen want anders moet je kauwen

Nee hoor gewoon met water.

Ik heb het 's morgens op mijn wedstrijddag gedronken om een beetje mee te laden. Begreep ook van mijn begeleider dat door vitargo het vocht onder de huid in de spieren trekt ofzo...

Nou ja zoiets in ieder geval.

M@rsel

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
3 mei 2004
Purple zei:
Nee hoor gewoon met water.

Ik heb het 's morgens op mijn wedstrijddag gedronken om een beetje mee te laden. Begreep ook van mijn begeleider dat door vitargo het vocht onder de huid in de spieren trekt ofzo...

Nou ja zoiets in ieder geval.

Zag je dat ook gebeuren dan ???

blanex

Advanced Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 apr 2003
Ik heb een hele tijd geleden Creavitargo gehad van BMS. Was opzich goed spul, maar ik ondervondt als nadeel buikpijn ervan. Het is ook verrekte zoet :)

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
Er stond een artikel van Vitargo in de Muscle en Fitness van afgelopen maand!
( letterlijk en figuurlijk een vlammende cover met een special over vetverbranding en supp's )

Guest

Gargantuan Beast
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2002
(Soulfly) zei:
Als ik mij niet vergis zijn het KH's die nog sneller als bv. dextrose worden opgenomen.
Maar is dat dan zo voordeliger voor het lichaam? Dextrose word ook vrij snel opgenomen, maar wat is dan het voordeel van NOG snellere opname?
Kan iemand dat mij vertellen?

Voor duursporters meer uithoudingsvermogen misschien ;)

Robjee

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 mei 2005
Hallo,

Kan het geen nadeel zijn dat de koolhydraten zo snel worden opgenomen door het bloed met Vitargo?
Het lichaam reageert hierop door insuline te produceren. Gevolg kan zijn een te laag bloedsuikergehalte (hypoglycaemie) tijdens de training.

Vriendelijke groeten Robjee.

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
1 jun 2004
Klinkt opzich interresant.
Ik zal Paul lans eens vragen aangezien hij bij ons traint sinds kort.:)

Gister was hij er met een belgische prof bber die 2 is geweest op het wk, was ook erg indrukwekken :cool:

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Robjee zei:
Hallo,

Kan het geen nadeel zijn dat de koolhydraten zo snel worden opgenomen door het bloed met Vitargo?
Het lichaam reageert hierop door insuline te produceren. Gevolg kan zijn een te laag bloedsuikergehalte (hypoglycaemie) tijdens de training.

Vriendelijke groeten Robjee.
Sowieso nooit vlak voor training teveel snelle carbs (> 10 gr)

Roy

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 mei 2004
Ik ga het iig zeker proberen!!

Naar boven