Fitness Seller

Vitargo (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rikkie

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2004
Berichten
127
Waardering
0
ik hoor veel positiefs over dit spul oa van een collega die wedstrijden draait bij de wabba,weten julie hier meer over ;)
 
rikkie zei:
ik hoor veel possitiefs over dit spul oa van een collega die wedstrijden draait bij de wabba,weten julie hier meer over ;)

Paul Lans en Bert Willemsen zijn hier de officiele importeur van binnen
Nederland :dance:, is goed spul en nog aardig betaalbaar.
Heb wel hun nummer liggen als je interesse hebt :dunno:, kun je ze ook gelijk naar advies vragen want Paul en Bert behoren natuurlijk tot de beste bb-ers van Nederland ;) .

Zelf heb ik het nog gehad :nope: maar de recenties zijn goed :thumbs:
 
Topictitel aangepast (spellingsfoutje)

Ik raad het al jaren aan, maar het valt aan dovemansoren.
Via Milos (die het aan de bodybuildingwereld introduceerde) voor het eerst van gehoord toen het nog Carbamyl heette en de website nog www.carbamyl.se was, en het schijnt eindelijk bekend te worden in de Benelux bodybuildingindustrie.
Het is al jaren bekend in de duursport wereld en ook de sprinters (o.a Tim Montgomery) en een paar professional voetbal teams in Italie (Roma) en Engeland (Newcastle) gebruiken het.
Ook Charles Poliquin gebruikt het voor zijn atleten.

Ik geloof dat de volgende Sport & Fitness er een paar bladzijden aan zal besteden.
 
wel in de blender doen want anders moet je kauwen
 
en wat is het doel eigenlijk?massa of uithouding???
 
Dave Hawk zei:
Paul Lans en Bert Willemsen zijn hier de officiele importeur van binnen
Nederland :dance:, is goed spul en nog aardig betaalbaar.
Heb wel hun nummer liggen als je interesse hebt :dunno:, kun je ze ook gelijk naar advies vragen want Paul en Bert behoren natuurlijk tot de beste bb-ers van Nederland ;) .

Zelf heb ik het nog gehad :nope: maar de recenties zijn goed :thumbs:

Ik ken het product CreaVitargo van BMS wel van i-shops. Maar word er ook ergens pure Vitargo verkocht ???
 
M@rsel zei:
Ik ken het product CreaVitargo van BMS wel van i-shops. Maar word er ook ergens pure Vitargo verkocht ???

Zal ff voor je kijken, Bert en Paul hebben namelijk ook een webpagina :dance: , post hem wel zodra ik hem heb gevonden ;)
 
Ik weet dat het gepatendeerd is, maar weet iemand heeeeeeeel toevalig waar het nu precies omgaat ?

Ik weet het is een gemodificeerd aardappelzetmeel met een moliculair gewicht 500.000-700.000, maar meer kan ik er niet over vinden
 
Als ik mij niet vergis zijn het KH's die nog sneller als bv. dextrose worden opgenomen.
Maar is dat dan zo voordeliger voor het lichaam? Dextrose word ook vrij snel opgenomen, maar wat is dan het voordeel van NOG snellere opname?
Kan iemand dat mij vertellen?
 
amilo zei:
wel in de blender doen want anders moet je kauwen

Nee hoor gewoon met water.

Ik heb het 's morgens op mijn wedstrijddag gedronken om een beetje mee te laden. Begreep ook van mijn begeleider dat door vitargo het vocht onder de huid in de spieren trekt ofzo...

Nou ja zoiets in ieder geval.
 
Purple zei:
Nee hoor gewoon met water.

Ik heb het 's morgens op mijn wedstrijddag gedronken om een beetje mee te laden. Begreep ook van mijn begeleider dat door vitargo het vocht onder de huid in de spieren trekt ofzo...

Nou ja zoiets in ieder geval.

Zag je dat ook gebeuren dan ???
 
Ik heb een hele tijd geleden Creavitargo gehad van BMS. Was opzich goed spul, maar ik ondervondt als nadeel buikpijn ervan. Het is ook verrekte zoet :)
 
Er stond een artikel van Vitargo in de Muscle en Fitness van afgelopen maand!
( letterlijk en figuurlijk een vlammende cover met een special over vetverbranding en supp's )
 
(Soulfly) zei:
Als ik mij niet vergis zijn het KH's die nog sneller als bv. dextrose worden opgenomen.
Maar is dat dan zo voordeliger voor het lichaam? Dextrose word ook vrij snel opgenomen, maar wat is dan het voordeel van NOG snellere opname?
Kan iemand dat mij vertellen?

Voor duursporters meer uithoudingsvermogen misschien ;)
 
Hallo,

Kan het geen nadeel zijn dat de koolhydraten zo snel worden opgenomen door het bloed met Vitargo?
Het lichaam reageert hierop door insuline te produceren. Gevolg kan zijn een te laag bloedsuikergehalte (hypoglycaemie) tijdens de training.

Vriendelijke groeten Robjee.
 
Klinkt opzich interresant.
Ik zal Paul lans eens vragen aangezien hij bij ons traint sinds kort.:)

Gister was hij er met een belgische prof bber die 2 is geweest op het wk, was ook erg indrukwekken :cool:
 
Robjee zei:
Hallo,

Kan het geen nadeel zijn dat de koolhydraten zo snel worden opgenomen door het bloed met Vitargo?
Het lichaam reageert hierop door insuline te produceren. Gevolg kan zijn een te laag bloedsuikergehalte (hypoglycaemie) tijdens de training.

Vriendelijke groeten Robjee.
Sowieso nooit vlak voor training teveel snelle carbs (> 10 gr)
 
Ik ga het iig zeker proberen!!
 
Back
Naar boven