Fitness Seller

Vitargo

Bezoekers in dit topic

Sowieso nooit vlak voor training teveel snelle carbs (> 10 gr)


Snellere aanvulling www.vitargo.nl
Het grote verschil tussen Vitargo en andere sport en energie dranken op de markt is de structuur van de koolhydraten. Vitargo heeft een gemiddeld moleculair gewicht dat ongeveer 100x hoger ligt dan de koolhydraten die in de andere sport en energie dranken worden gebruikt.
Deze speciale moleculaire structuur zorgt ervoor dat het lichaam de koolhydraten van Vitargo sneller en efficiënter kan opnemen en zodoende voor een snellere en effectievere aanvulling van energie (glycogeen) in de spieren kan zorgen dan alle andere sport en energie dranken.

Zowel vlak voor als tijdens de training lijkt mij een snellere opname van koolhydraten niet altijd ideaal.
De pancreas reageert naar hoeveelheid glucose in het bloed.
De inspanning zelf verbruikt echter ook glucose waardoor de bloedglucosespiegel onevenredig zal dalen naar mijn mening.
Snelle opname betekend ook snel verdwenen uit de bloedbaan.
Dit betekend pieken en dalen in bloedglucosegehalte (hypo, hyper)

Vriendelijke groeten Robjee.
 
Het word idd heftig gepromoot.

Wij verkopen al tijdje de pure vitagro van BMS.

In de advertentie hebben ze het een vergelijking met 2.5 kg aardappels hoe ze hier bij komen snap ik niet helemaal...

Na mijn weten zit het tussen suiker en complex koolhydraat in. Dus geeft het een snelle maar ook lange insuline piek.

Chad nicholls schijnt er al zijn atleten mee te laden voor een wedstrijd. Je schijnt er dus niet mee te kunnen "over" laden.
 
Flink geprijsd..
 
Zwier zei:
Het word idd heftig gepromoot.

Wij verkopen al tijdje de pure vitagro van BMS.

In de advertentie hebben ze het een vergelijking met 2.5 kg aardappels hoe ze hier bij komen snap ik niet helemaal...

Na mijn weten zit het tussen suiker en complex koolhydraat in. Dus geeft het een snelle maar ook lange insuline piek.

Chad nicholls schijnt er al zijn atleten mee te laden voor een wedstrijd. Je schijnt er dus niet mee te kunnen "over" laden.

Sterker nog ik heb gehoord 1 serving vitargo= gelijk aan 2500 sinaasappelen
 
Zwier zei:
Chad nicholls schijnt er al zijn atleten mee te laden voor een wedstrijd. Je schijnt er dus niet mee te kunnen "over" laden.
Chad Nichols :(
Je kan met alles overladen, maakt niet uit wat het is, dus ook met vitargo kan je overladen.
 
Zwier zei:
Het word idd heftig gepromoot.

Wij verkopen al tijdje de pure vitagro van BMS.

In de advertentie hebben ze het een vergelijking met 2.5 kg aardappels hoe ze hier bij komen snap ik niet helemaal...

Na mijn weten zit het tussen suiker en complex koolhydraat in. Dus geeft het een snelle maar ook lange insuline piek.

Chad nicholls schijnt er al zijn atleten mee te laden voor een wedstrijd. Je schijnt er dus niet mee te kunnen "over" laden.

Zal wel hetzelfde zijn als met melk en weipoeder, gewoon omdat het in de poedervorm geconcentreerder is. Of een vitamine C tablet dat evenveel vitC bevat als X aantal sinasappels...

Ik zit nu eigelijk op de postbode te wachten tot m'n Vitargo aankomt :D

Het schijnt eenzelfde hoeveelheid insuline te laten vrijkomen als dextrose, dus het zal dan denk een GI hebben van 100 ofzo ??? En sommige i-shop beweren dat het geen suiker is, maar een complexe carb ??? Tzal allemaal wel, als het maar werkt ;)
 
M@rsel zei:
Zal wel hetzelfde zijn als met melk en weipoeder, gewoon omdat het in de poedervorm geconcentreerder is. Of een vitamine C tablet dat evenveel vitC bevat als X aantal sinasappels...

Ik zit nu eigelijk op de postbode te wachten tot m'n Vitargo aankomt :D

Het schijnt eenzelfde hoeveelheid insuline te laten vrijkomen als dextrose, dus het zal dan denk een GI hebben van 100 ofzo ??? En sommige i-shop beweren dat het geen suiker is, maar een complexe carb ??? Tzal allemaal wel, als het maar werkt ;)

Zou je ff een log kunnen bijhouden?
Ben wel benieuwd naar een verhaaltje zonder opgedirkte poeha van iemand die niet gratis aan zn spullen komt en zodoende het merk + product moet promoten!
 
ReyMysterio zei:
Zou je ff een log kunnen bijhouden?
Ben wel benieuwd naar een verhaaltje zonder opgedirkte poeha van iemand die niet gratis aan zn spullen komt en zodoende het merk + product moet promoten!

Oké, maar dan moet die postbode eerst ff langskomen :D Waar blijft ie nou ??? :(
 
M@rsel zei:
Oké, maar dan moet die postbode eerst ff langskomen :D Waar blijft ie nou ??? :(

Hmm waar woon jij?
Ik heb niks besteld maar ik heb een leuk pakketje binnen gehad zal ik dat log maar ff bijhouden :D
 
ReyMysterio zei:
Hmm waar woon jij?
Ik heb niks besteld maar ik heb een leuk pakketje binnen gehad zal ik dat log maar ff bijhouden :D

Dan kan IK beter vragen waar JIJ woont :D
 
Het is vanmiddag binnen gekomen en zal een LOG proberen bij te houden. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe, wat en wanneer ik het wil gaan gebruiken.

@ bos, suggesties?
 
Back
Naar boven