- Lid geworden
- 1 mei 2012
Om even een duidelijk beeld te scheppen waar de gemiddelde bodybuilder/bodybuildster en alle andere toetsenbordhelden die hier hun dagen verslijten voor staan in de skere tijden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
WildplassenOm even een duidelijk beeld te scheppen waar de gemiddelde bodybuilder/bodybuildster en alle andere toetsenbordhelden die hier hun dagen verslijten voor staan in de skere tijden.
Jawel. Maar bedoel meer dat ik het nut van protesteren ook niet inzie. Ik kom op optie twee uit, maar dat geef ik liever niet toe.@Gremlin optie vier geeft toch best wat vrijheid?
Jawel. Maar bedoel meer dat ik het nut van protesteren ook niet inzie. Ik kom op optie twee uit, maar dat geef ik liever niet toe.
Wat een gemekker!
Hoe bedoel je uurtarief?Anders: uurtarief 10% verhoogt, nergens last van, behalve dan de huizenprijzen.
Wel beetje rond aan het kijken naar een land waar het beter is, maar die zijn er niet zoveel.
Bij het aanmaken had je het openbaar moeten zeggen.@Sanca Saxon hoe krijg je de stemmers te zien?
het geld wat klanten mij per uur betalen voor mijn werk.Hoe bedoel je uurtarief?
Welke diensten verleent gij dan?het geld wat klanten mij per uur betalen voor mijn werk.
Dat hou ik liever privé en is ook niet echt relevant voor dit topic denk ik.Welke diensten verleent gij dan?
Dat deel je only met je fans?Dat hou ik liever privé en is ook niet echt relevant voor dit topic denk ik.