Fitness Seller

Vlees/vis van de toko?

Bezoekers in dit topic

S H R E D D E D

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2011
Berichten
392
Waardering
70
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
15%
Chinese toko's bij mij in de buurt hebben redelijk veel aanbod van diepvries vis / garnalen / onderdelen van dieren. Je ziet letterlijk hele vissen ingevroren, ook gefileerde vissen en stukken vlees van dieren. Gezien de prijs is het wel interessant, een kilo vis voor 6 euro bijvoorbeeld. Het probleem is alleen wat de producten niet zoals bij AH zijn voorzien van stickers waarop het aantal E/K/V staat vermeldt. Ook weet ik niet of sommige vissen afkomstig zijn uit vervuilde plekken zoals Panga filet.

Wie koopt hier wel eens shit bij de toko en wat koop je dan?

Nog maaltijd suggesties iemand?
 
Dat blijft altijd gissen waar het vandaan komt. Ik koop zelf altijd die ingevroren c1000 visfilet (zalm en pangasius). Laatstgenoemde wordt in dit geval gekweekt in kweekvijvers in Vietnam.
 
Dat blijft altijd gissen waar het vandaan komt. Ik koop zelf altijd die ingevroren c1000 visfilet (zalm en pangasius). Laatstgenoemde wordt in dit geval gekweekt in kweekvijvers in Vietnam.

Ja klopt, pangafilet is in elke supermarkt wel verkrijgbaar. Het wordt alleen afgeraden om dit vaak te eten omdat de vis sterk verontreinigd zou zijn met chemische troep uit de textielindustrie...
 
Back
Naar boven