Fitness Seller

Vlees (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee dat ben ik niet..

Ik heb nog nooit iemand die geen moslim is, horen zeggen dat ze geen varkensvlees eten, tenzij het wannabe moslims waren.

Of ga je soms veel met moslims om?
 
Ben ik dan de enige die met mijn kennis van AAS geen bal gelooft dat die vrouwelijke hormonen die GEINJECTEERD worden nooit de maag overleven van een mens. Anders zouden die vrouwelijke hormonen wel een 17aa aanpassing hebben en door het voer gedraaid worden.

Als die hormonen dan in je portie vlees al voldoende aanwezig zijn om enige invloed te hebben.
:dunno:

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 13:22 ----------

Ik heb nog nooit iemand die geen moslim is, horen zeggen dat ze geen varkensvlees eten, tenzij het wannabe moslims waren.

Of ga je soms veel met moslims om?
:roflol:
 
Ja maar is kipfilet niet te mager? Speklappen is maybe teveel van t goede maar moet wel iets om op te bulken hebben. Eet het voor de voedingswaarden en die discussies dat ik 50jaar eerder dood ga door varkensvlees heb ik dus vrij weinig aan, at t sws al dus dan ben ik al 'vergiftigd':rolleyes:
 
Ik heb nog nooit iemand die geen moslim is, horen zeggen dat ze geen varkensvlees eten, tenzij het wannabe moslims waren.

Of ga je soms veel met moslims om?

Ik eet geen varkensvlees. Niet uit principe, maar ik vind het niet lekker (altijd minder lekker dan kip of rundvlees). Behalve als het om spek gaat :)
 
Kipfilet bakken in de kokosolie. :thumb:
 
Ja maar is kipfilet niet te mager? Speklappen is maybe teveel van t goede maar moet wel iets om op te bulken hebben. Eet het voor de voedingswaarden en die discussies dat ik 50jaar eerder dood ga door varkensvlees heb ik dus vrij weinig aan, at t sws al dus dan ben ik al 'vergiftigd':rolleyes:

Er zijn andere manieren om vet binnen te krijgen anders dan via vlees ?
 
Ik zie deze tekst staan: "Als je geen varkensvlees eet, leef je lekker lang!"

Er zijn slechts 2 studies gedaan waarbij is gekeken naar het effect van varkensvlees op de kans op overlijden, maar de resultaten daarvan kan ik niet rijmen met de claim hierboven: http://canceranddiet.nl/survival-mortality/pork.html

Let op dat je niet teveel ademt want ge krijgt daar tegenwoordig al kanker van net zoals het water dat we drinken.

Die onheilspellende berichten maken tegenwoordig niemand meer bang, net zoals geloven in de kerstman is het leuk voor de kinderen maar daar stopt het.
 
Er zijn andere manieren om vet binnen te krijgen anders dan via vlees ?

I know maar vlees met veel kcal/eiwitten erin is toch een goede toevoeging?
 
I know maar vlees met veel kcal/eiwitten erin is toch een goede toevoeging?
Kipfilet bakken in de kokosolie of olijfolie.
Echt, moeilijker hoef je het niet te maken.
Doe er in jouw geval wel wat koolhydraten bij. ;)
 
Ben ik dan de enige die met mijn kennis van AAS geen bal gelooft dat die vrouwelijke hormonen die GEINJECTEERD worden nooit de maag overleven van een mens. Anders zouden die vrouwelijke hormonen wel een 17aa aanpassing hebben en door het voer gedraaid worden.

Als die hormonen dan in je portie vlees al voldoende aanwezig zijn om enige invloed te hebben.

Lijkt mij ook, maar aangezien "DE pil" ook gewoon werkt via de maag.... (ook een hormoon tenslotte)

En dan was er nog dat verhaal over die zuid-Amerikaanse jongetjes die gyno kregen van al die kip daar.... (al vermoed ik dat dat meer te maken heeft met de obesitas epidemie)
 
Ik eet geen varkensvlees. Niet uit principe, maar ik vind het niet lekker (altijd minder lekker dan kip of rundvlees). Behalve als het om spek gaat :)

Uiteraard, verder vind ik het ook niet zo, maar een speklappie gemarineerd gaat er altijd goed in bij mij.

En het is zo klaar, het hoeft niet te sudderen etc.
 
Kip eten is trouwens ook iets beter voor het milieu...

Het broeikaspotentieel van een kilo varkensvlees varieerde van 3,9 tot 10 kilogram CO2-equivalenten, die van een kilo kip van 3,7 tot 6,9 kg. De impact van rundvlees op het milieu lag tussen de 14 en 32 kg CO2-equivalenten. Ook leidt de productie van een kilo rundvlees tot een groter landgebruik en een hoger fossiel-energieverbruik. Studies naar zowel kip als varkensvlees laten zien dat kip net iets beter scoort dan varken.

beetje afhankelijk van welk onderrzoek je neemt uiteraard, want dit kan ook

Uiteindelijk leverde de studie de volgende cijfers op voor de broeikasgasuitstoot van de 3 meest gegeten vleessoorten en van vis:
rundvlees: 16 kg CO2-eq per kg karkasgewicht
varkensvlees: 6.4 kg CO2-eq per kg karkasgewicht
kip: 4.6 kg CO2-eq per kg karkasgewicht
vis: 4 kg CO2-eq per kg


Enfin, de trend is duidelijk.

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 13:37 ----------

Uiteraard, verder vind ik het ook niet zo, maar een speklappie gemarineerd gaat er altijd goed in bij mij.

En het is zo klaar, het hoeft niet te sudderen etc.

Nee, speklapjes vind ik dan weer niet lekker. (altijd die vette troep op de BBQ .. BAH !) ... Nee doe mij maar wat gerookt spek ofzo, of gewoon ontbijt- of katenspek onder mijn eitje.
 
Ben ik dan de enige die met mijn kennis van AAS geen bal gelooft dat die vrouwelijke hormonen die GEINJECTEERD worden nooit de maag overleven van een mens. Anders zouden die vrouwelijke hormonen wel een 17aa aanpassing hebben en door het voer gedraaid worden.

Als die hormonen dan in je portie vlees al voldoende aanwezig zijn om enige invloed te hebben.

Daarbij mag vlees dat in Nederland in de schappen ligt helemaal niet afkomstig zijn van AAS dieren. Is gewoon domme copypasta van US bronnen, meestal door de fanatieke vegetarische lobbyisten.
 
Ik heb nog nooit iemand die geen moslim is, horen zeggen dat ze geen varkensvlees eten, tenzij het wannabe moslims waren.

Of ga je soms veel met moslims om?

Wallah abi, ik geen moslim ben zzit jij mij te dissen ofzeauw.. Tffffuuuuu! :mad:

Ik reageer slecht op varkensvlees, daarom eet ik het niet. Krijg er een slechte huid van en reageer er allergisch op.
 
Ben ik dan de enige die met mijn kennis van AAS geen bal gelooft dat die vrouwelijke hormonen die GEINJECTEERD worden nooit de maag overleven van een mens. Anders zouden die vrouwelijke hormonen wel een 17aa aanpassing hebben en door het voer gedraaid worden.

Als die hormonen dan in je portie vlees al voldoende aanwezig zijn om enige invloed te hebben.

In Australië is het trouwens nog toegelaten om runds te injecteren met hormonen dacht ik.
En daar zijn ook al gevallen bekend van overdracht naar de mens.

En niet vergeten bv Contador zeker? Die zogezegd clen vervuiling kreeg door runds.
Het is mogelijk, zeker als je je vlees niet goed laat bakken. Hoe ze het doen, weet ik ook niet :)
 
In Australië is het trouwens nog toegelaten om runds te injecteren met hormonen dacht ik.
En daar zijn ook al gevallen bekend van overdracht naar de mens.

En niet vergeten bv Contador zeker? Die zogezegd clen vervuiling kreeg door runds.
Het is mogelijk, zeker als je je vlees niet goed laat bakken. Hoe ze het doen, weet ik ook niet :)

clen kun je gewoon slikken hoor. Hoeft niet geinjecteerd te worden. (toch ?)
 
clen kun je gewoon slikken hoor. Hoeft niet geinjecteerd te worden. (toch ?)

En volgens mij worden runderen wel met clen geïnjecteerd, die dosissen zijn haast niet te verwerken tot tabletten.

Idd ... maar er zit geen 17aa in ;) in winstrol bv wel. Dus ja, er kan toch contaminatie zijn, ook zonder de
17aa erin. Zijn zat van designer steroids die oral genomen worden, die die 17aa ook niet hebben.
(ok, wel een soort van dan)

EDIT: damn wat een rare post van me :p
 
Laatst bewerkt:
En volgens mij worden runderen wel met clen geïnjecteerd, die dosissen zijn haast niet te verwerken tot tabletten.

Nee ik bedoel als mens zijnde. of je nu een clen-tab slikt of een met clen geinjecteerde biefstuk... da's geen verschil. En er is echt belachelijk weinig voor nodig om te ontdekken in een urine of bloed test.
 
:roflol:
Varkensvlees = meer eiwitten/gr. ;)
Ook meer vet... :o
Kip gaat goed, maar als je het al helemaal gaar gebakken hebt en je warmt het weer op wil het nog al eens heel droog worden.
Ik zou speklappen nemen! :D

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 12:50 ----------

Ik was weer wat langzaam geloof ik... :o
Paar posts gemist...

Je moet kip ook niet helemaal gaar gaan bakken. Aanbakken in de pan, vervolgens 8min in de oven en dan nog even laten rusten en je hebt sappige kip :)
 
Back
Naar boven