MuscleMeat

Vleesch musclemeat

Bezoekers in dit topic

Darcem

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
8 feb 2018
Berichten
341
Waardering
298
Lengte
1m78
Massa
79kg
Hallo bb'ers,

Na al maanden mijn vlees in de supermarkt aan te schaffen zag ik via dit forum de website van musclemeat.
De prijzen voor het vlees zien er niet gek uit.

Mijn aankoop zal voornamelijk kip zijn, dus bij deze de vraag.

Wat is jullie ervaring met de voorgegaarde (gekruide) kipblokjes van musclemeat?
Of prefereren jullie liever de rauwe en dan zelf garen?

Aangezien de kip die ik zelf bak toch al bijna niet in te nemen is zal het er vast niet minder op worden.
Ook scheelt het kopen van voorgegaard vlees,rijst en groenten een hoop prepwerk:cool:

En de prijs is echt niet gek?
Nou doei, ik ben alvast een grotere vriezer kopen.:meal:
 
Denk dat je niet anders dan positieve reacties hier gaat krijgen.
De voorgeraarde kip is echt enorm mals en erg smaakvol. Ik kan het zelf niet beter bakken.
De rauwe kip vind ik ook een stuk beter dan die van de AH, waarvan er een halve kilo vocht uit druipt als je het bakt.

Mijn aanraders, die mij i.i.g. enorm goed bevielen;

Roasted kipfiletblokjes - Paprika Chili (2.5kg IQF)

Kant-en-klare kipfiletblokjes (piri piri) 1kg (5 x 200gr)

Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)

Ultimate Kipfiletschnitzel

Kipfilet Nuggets

Kippenpastei

De overige producten (rund e.d.) schijnen ook erg goed te zijn.
Die heb ik zelf nog niet mogen ervaren, die komen er de volgende ronde eens bij.
 
Ik heb al kilo’s kant- en klare kipfiletblokjes weggeduwd. Verveelt nog steeds niet en is de lekkerste kip die ik ooit gegeten heb.
 
MuscleMeat is echt een aanrader!
Vooral het gekruide vlees vind ik super.
 
Kipfilethaas chunks zijn het meest malse stukje vlees dat je ooit in je mealprep zult krijgen!
 
Bedankt voor jullie reacties!

Het ziet ernaar uit dat ik in het vervolg mijn vlees bij musclemeat ga bestellen.

Klinkt erg goed allemaal
:cool:
 
Paarden biefstuk was altijd zalig.. maar is er helaas uit. de runder kogel is ook erg goed.
De low fat hamburgers zijn ook goed te doen en de tonijn is erg goed. KOrtom bestel gewoon samples mee van producten om te testen.
 
Ik bestel er inmiddels ook al 4 jaar. Alle gekookte kipblokjes zijn lekker. Piri piri, lemon curry en toscaans vind ik het lekkerste maar wellicht moet je ze allemaal eens proberen. Ge geroosterde paprika chili zijn van een andere structuur maar ook heerlijk.
Verder is de kant en klare groente ook wel handig en ook de zoete aardappelblokjes bestel ik er altijd bij.
 
De kip is prima, ook die megazakken met 2 KG ofzo. Maar het lekkerst vind ik de gemarineerde biefstukblokjes, die zijn echt zalig. Ik vind rund ook lekkerder en voedzamer dan kip.
 
Wij bestellen altijd de rauwe kipfilet uit Argentinië. Afgelopen week was het op en hebben we weer eens uit de supermarkt moeten eten, om te huilen hoeveel kwaliteitsverschil. Ik heb gelijk een nieuwe bestelling bij muscle meat geplaatst.

Het vlees is van zoveel betere kwaliteit dan de troep die de supermarkt verkoopt, en mm is vaak voordeliger ook.
 
MM de naam zegt al genoeg!! :D
 
Back
Naar boven