XXL Nutrition

Vliegen met SARMS

Bezoekers in dit topic

guess88

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 okt 2010
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
82kg
Hi gym bros,

Vanaf 1 juli begin ik aan een 8-weken durende RAD 140 (SARMS) cycle . Nu is het zo dat ik van plan was om eind juli nog een weekje op vakantie te gaan, al blijf ik wel binnen Europa.
Ik vraag me alleen af of het strafbaar is om de RAD 140 (100 ml liquid) mee het vliegtuig in te nemen.
Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Tijdens een kuur op reis / op vakantie gaan is echt iets wat ik niet begrijp. :dunno:
 
Laatst bewerkt:
Beter neem je het risico niet. De kans dat je gepakt worden zal vast niet super groot zijn, maar de financiële gevolgen waarschijnlijk wel.
 
Ik heb hgh ooit meegenomen uit Turkije. Nergens problemen gehad. Maar daar mag het verkocht worden en in Nederland word je niet opnieuw gecontroleerd. Weet niet hoe het andersom is.
 
Waarom stel je je kuur niet uit, tot na de vakantie?
 
Shengen landen controleren niet. Vrij verkeer van personen en goederen ;)
 
Waarom niet ver weg blijven van de SARMS?
 
Waarom stel je je kuur niet uit, tot na de vakantie?

Goede vraag! Is ook zeker een mogelijkheid. Ook vanwege het feit de vakantie vooralsnog niet is geboekt (wordt een last minute).
 
Tijdens een kuur op reis / op vakantie gaan is echt iets wat ik niet begrijp. :dunno:
Klopt! Zo was het ook niet gepland. Mijn werkgever heeft mij *sterk aanbevolen* om vrije dagen op te nemen ivm de gevolgen van corona.
Mochten we een goede last minute deal vinden, willen mijn vriendin en ik hier dan gebruik van maken (en de kuur eventueel uitstellen), maar ik was nieuwsgierig naar de ervaring van de community betreft vliegen met SARMS. Als het niet nodig is om het uit te stellen doe ik namelijk liever niet.
 
Ik heb wel eens T3 meegenomen in het vliegtuig, maar dit is een legaal geneesmiddel. Zelfs mijn koffer was toen overhoop gehaald en de T3 hebben ze laten zitten. ScumbagAnnie had pepermuntoliegels meegenomen en die hadden ze eruit gehaald.
Those were the times :emo:
 
Back
Naar boven