MuscleMeat

Vliegen met supplementen

Bezoekers in dit topic

MDV20

Cool Novice
Waardering
52
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
9%
Joo,

Ik had al wat topics gelezen, maar wil toch wat recentere antwoorden op tips.

Eind oktober ga ik een week naar Finland. Graag zou ik mijn vitamines, whey en creatine mee willen nemen.

Iemand hier recente tips of ervaring mee?

Groeten,

MdV20

Zolang die dingen daar niet verboden zijn, geen probleem. Wit poeder is natuurlijk wel iets waar ze wellicht een testje op willen doen. Als het naar chocolade ruikt en bruin is scheelt dat alweer.

• Haha
  • Like
Waarderingen: MDV20 en Gremlin
Whey en vitamines kan je gewoon in losse sample verpakkingen kopen. Al begrijp ik niet waarom je voor een weekje moeilijk zo doen

• Like
Waarderingen: chrash
Zoveel mogelijk originele doosjes en verpakkingen. Als er iets in vloeistof vorm is (geldt ook voor bijv. visolie capsules) dan telt dit als vloeistof (max 100 ml verpakking, dit maximaal 10 keer per persoon).
Ik weet niet waar vandaan je vliegt, maar vanaf Schiphol kun je vloeistoffen tegenwoordig in je handbagage laten als je het niet in je koffer hebt zitten.

Check wat wel en niet toegestaan is in Finland om mee te nemen, maar ook als het allemaal is toegestaan, zou ik proberen kleine hoeveelheden mee te nemen zodat je bij terugreis niks meer hebt. Scheelt ook weer ruimte.

Afgezien van dat ben ik het met Gremlin eens, wellicht afgezien van vitamines, maar waarom moeite ervoor doen?

• Wow
  • Like
Waarderingen: MDV20 en Gremlin
Waarom de moeite doen voor 1 week?
Desnoods zoek je een supp winkel in de buurt waar je verblijft en koop daar een zakje whey

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, dit omdat ik train voor een wedstrijd. Elk % telt. De wedstrijd is nog ver weg, maar als ik nu al zaken laat verwateren schiet het ook niet op🤪

Thanks voor de info; ik zal voldoende meenemen voor enkel de dagen van de reis👌🏻

• Like
Waarderingen: wovano
Ik zou het wel zo veel mogelijk in de originele verpakking laten.

• Like
Waarderingen: MDV20
  • Like
Reis zelf vrij veel en nog nooit stress mee gehad, zelfs niet in niet originele verpakking. Ook met gel caps en dat soort dingen is echt onzin dat ze daar streng op zijn in handbagage. Tegenwoordig kunnen ze poeders etc super snel testen

• Like
Kan daar toch ook kip / vis kopen en fruit. Weekje geen creatine merk je amper denk.

& anders goed verpakken (hersluitbare zakjes) en in je koffer doen. pakken ze het eruit dan ga je over naar optie 1 (je hebt geen verboden middelen en ben het evt kwijt boeie)

ik heb zelfs nog een 3e optie. Tegenwoordig heb je veel van die shopjes waar je een shakje kan drinken etc. (allicht een optie om te zoeken)

Laatst bewerkt:
  • Like
Terug
Naar boven