AndroidHealthClinic

Vlissingen & Urecht - mini meet / samen sporten?

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hi all,

Ik zit vanaf vandaag tot vrijdag ochtend in Vlissingen, vrijdag middag tot zaterdag middag ben ik in Utrecht. Dit ivm een rondreisje langs bekenden...

Maar.... Ik ken beide steden niet, en weet ook niet de goede gyms te vinden. Mensen van hier die in die in een van die regio’s zitten en kunnen adviseren waar ik het beste heen kan voor m’n trainingen? Of evt tijd en zin hebben om samen een training te pakken?

:flexbiceps:
 
Laatst bewerkt:
Ironhouse Utrecht. Ik ben daar zaterdagmiddag te vinden vanaf een uur of 2
 
Niemand omgeving Middelburg?
 
Middelburg represent. Maar geen interessante gyms hier helaas :(, vandaar heb ik een homegym.
Overweeg anders: http://www.sccpowerhouse.nl/ in Souburg.
Hmm, ziet er wel wat klein uit voor mijn gevoel. In Vlissingen ook niks bijzonders? Ik zoek nog even verder. Training van vandaag kan vrij basic, maar morgen wil ik toch wel de benen even goed pakken met ook geïsoleerde oefeningen.
 
Hmm, ziet er wel wat klein uit voor mijn gevoel. In Vlissingen ook niks bijzonders? Ik zoek nog even verder. Training van vandaag kan vrij basic, maar morgen wil ik toch wel de benen even goed pakken met ook geïsoleerde oefeningen.
Vanavond ben ik ook bij basic fit te vinden Middelburg. Borst/triceps/side delta om 20.00.

Wel relatief pussy gewichten dus geen idee in hoeverre ik als trainingspartner geschikt ben.
Edit: gezien je trainingslog aan t begin van t jaar moet ik wel meekunnen :)
 
Laatst bewerkt:
Morgen back biceps in de ochtend 9.45
 
Nu bij FitForFree in Middelburg. Opzich prima spul om even los te gaan.

#beastmodeon
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven