AndroidHealthClinic

Vloeibaar amino´s

Bezoekers in dit topic

Hudge

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Waardering
0
Ik heb vloeibare amino´s van de Tuinen volgens de fles moet je 2 theelepels per keer nemen en vermengen met water.
Hoe is de verhouding ten opzichte van bijvoorbeeld normale Whey waar je een scoop van neemt.
Ik vind namelijk 2 theelepels vrij weinig, ik denk altijd meer is beter.

Ik heb vloeibare amino´s van de Tuinen volgens de fles moet je 2 theelepels per keer nemen en vermengen met water.
Hoe is de verhouding ten opzichte van bijvoorbeeld normale Whey waar je een scoop van neemt.
Ik vind namelijk 2 theelepels vrij weinig, ik denk altijd meer is beter.

Zou het niet weten maar ik zeg je wel die amino`s in zon plastic flesje in wat waten zijn opzich goed te drinken man. (thumb) wel handig man die shit voorhet uitgaan ofzo mooi een paar amino`s naar binnen.

Volgens mij is dat maar 2 gram eiwit, 2 eetlepels van die amino's. En in die vloeibare shit zit geloof ik ook nog een hoop glucose/fructose stroop o.i.d. Neem gewoon amino caps met water.
En vergelijk ze niet met whey, want whey is anders. 1 shake is al gauw 20 gram eiwit. Als je 20 gram eiwit met amino zuren wilt bereiken kan je 10 pillen slikken.

) wel handig man die shit voorhet uitgaan ofzo mooi een paar amino`s naar binnen.

:roflol: Je kan ook gewoon goed eten voor je uitgaat.

:roflol: Je kan ook gewoon goed eten voor je uitgaat.[/QUOTE]

Beidde is beter ;)

Volgens mij is dat maar 2 gram eiwit, 2 eetlepels van die amino's. En in die vloeibare shit zit geloof ik ook nog een hoop glucose/fructose stroop o.i.d. Neem gewoon amino caps met water.
En vergelijk ze niet met whey, want whey is anders. 1 shake is al gauw 20 gram eiwit. Als je 20 gram eiwit met amino zuren wilt bereiken kan je 10 pillen slikken.

:roflol: Je kan ook gewoon goed eten voor je uitgaat.

2 gram is inderdaad niet veel. was er van overtuigd dat vloeibare aminos whey konden vervangen

Back
Naar boven