Fitness Seller

Vloeibaar Eiwit

Bezoekers in dit topic

Dutch2Much

Novice
Lid geworden
12 jul 2015
Berichten
20
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
86kg
Hoi alle, ik heb een aantal flessen staan met vloeibaar eiwit. Deze heb ik nu geopend en het eiwit bevat een soort bezinksel.
De tht datum is tot maart 2020. Mijn vraag nu, zijn deze flessen nog goed. Kan eventueel een foto plaatsen indien nodig.
Kortom het bezinksel is wit, eiwit stinkt niet. 1 fles heeft koel gestaan maar eerst een week nog in de kartonnen doos ongeopend op een vrij koele omgeving.

Foto geplaatst iemand die mij meer duidelijkheid kan geven hierover. Mijn dank is groot!
 
Laatst bewerkt:
15790403889024831826762971964010.jpg
 
Lijkt mij gewoon prima en natuurlijk.
Zijn het die flessen van Musclemeat / XXL? Die zou je sowieso buiten de koelkast moeten kunnen bewaren (mits ongeopend). Er zijn ook pakken die in de diepvries bewaard dienen te worden.
 
Laatst bewerkt:
heb ze van bulkpowders staat op de verpakking dat ik ze ongeopend 3 maanden kan bewaren na openen 48-72 uur moet consumeren.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Eiwit van een vers ei kan dit ook hebben. Is geen probleem.
 
Top! Had ze uberhaupt gewoon gebruikt en gekeken wat de side effect zouden zijn Haha.
 
Ik heb net dezelfde van bulkpowders (ook THT maart 2020), en deze hebben ook bezinksel. En tot nu toe niet ziek van geworden ;)
Volgens wat ik mij kan herinneren is er steeds bezinksel te zien, ook de flessen van bulkpowders die ik voordien heb gebruikt met een andere THT.

Ik gebruik ze ook langer dan 48u-72u na opening, maximum een week. Wel bewaren in de koelkast natuurlijk :)
 
Back
Naar boven